Syukur Selalu: Cerita Syawal 1436!

Friday, August 14, 2015

Assalamualaikum

#SyukurSelalu menjadi tema Raya pada tahun ini. Dihiasi dengan lagu yang didendangkan oleh Black dan Dayang, kalau dihayati liriknya memang sesuai dengan tema Syukur Selalu dan sangat menusuk kalbu.

Bersama adik... Lolz anak buah la..


Bagi aku, syukur tu patut diterap dalam diri sejak dari kecil lagi. Redha dengn apa yang ditentukan Ilahi. Tahun ni bagi aku raya memang meriah! ;')

Dengan Ecah membe zaman sekolah Menengah.. Hewhew 

Dengan Jannah, membe sekolah menengah jugak

Membe time diploma UiTM PP


Walaupun tak dapat berkumpul dengan semua orang, tapi dapat jumpa kawan2 lama and masing2 kepoci lah throwback zaman dulu punya cerita lah memang klakar..

Time open house blogger Maha Mahu


Yang paling aku suka dapat kenal2 dengan rakan blogger dengan lebih dekat lagi... Ada yang aku pernah jumpa dan ada juga yang hanya di alam maya dan ada juga yang memang terkenal, tetapi aku baru kenal. Hehe maaflah sebab aku tulis blog jer dan jarang sekali join event2 macam rakan blogger yang lain.




Tapi blogger yang selalu ajak aku pergi event dulu Mek Onie. Hehe siapa tak kenal? Thanx sangat kat Mek Onie sebab dia lah aku melebarkan networking dengan rakan blogger yang lain.


Lepas tu aku ada jugak beberapa kali join event blogger dengan Fana Che Saat. Hehe, aku paling segan nak borak dengan orang tapi nasib ada Fana sebab dia memang peramah. Aku ni kadang2 meriah kadang2 krik2 skit..muahaha













Lepas tu aku kenal dengan Eina, founder Einaangel Network. Hehe, eina pon selalu beri peluang kat aku untuk join event2 blogger ni.  Terharu dapat kawan2 macam ni. Huhu dari situ Eina gather lagi ramai blogger untuk terjah mana2 event biar meriah lagi baq hang. Antara rakan blogger yang lain termasuklah kak EyzaMiel, Emy (Beary Blossom) dan lain2.

Gambaq dengan Emy takde plak... Sobs


Sejak makin rapat ni, most of the time kitorang selalu pergi event sama2 sampailah beraya sekali. Rasa macam dah kenal lama je... Bila beraya dalam group ni teringat dulu zaman sekolah.. ;') Serbu dari rumah ke rumah kawan biar penat, janji enjoy... >.<

Open House Acul

Membe sekolah aku ramai dah lost contact sebab masing2 jauh :( Tunggu kenduri kahwin jela kot baru dapat kumpul tu pun belum tentu semja boleh join... Hahaa


Sebab tu lah aku tak pernah menyesal jadi salah seorang blogger.. Sebab blogger tak kira umur, kau kerja apa, dah beranak sekali pon, kita gather semua mana yang ada..


Hehe, thanx family, kawan2 dan semua yang support aku berblogging dan yang sudi menerima aku seadanya... ;')  Habis lah kot aku membebel?? xD Jomlah usha gambaq sepanjang aku beraya bulan Syawal 1436 Hijriah ;) bersamaan dengan 2015 masihi. (Ecewahh kau)

Baru2 ni Eina dapat jemputan ke Open House bersama Utusan... So kitorang pon pergilah memeriahkan majlis! Hahha Ramai artis tanah air yang hadir... Termasuklah dato' Siti, Hanez Suraya, Sharifah Shahira, Awira, Azrael, Syiha, Chaha Maembong dan lain2..


Maaf, blogger dan kamera berpisah tiada xD

Antara blogger yang hadir Yajied, iuzira, Eina, Inaa, Acul, kak Eyza dan Emy! Ok, habis dah~~

Best sebab ada gak sudi bagi duit raya kat aku tahun ni... Wohoho... InshaAllah jumpa lagi next Syawal inshaAllah~~



Credit photo: Eina, Inaa Ainaa

Alhamdulillah, aku pass semua subjek ;') lagi satu sem lepas tu internship plak... Doakan aku dapat buat yang terbaik ok ;) 



JOM BACA RAHSIA KECANTIKAN PLAK, ABAIKAN KOMEN NEGATIF...LOLZ...JOM ZAS!!




3 comments

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda