Konflik ketika pulang dari raya...

Wednesday, August 22, 2012

Assalamualaikum semua...huuu...haru diabuatnye bila que kena potong...haa, que nak masuk toilet...huahua....sabo je lerr...

sumber pic: http://jivebumz.blogspot.com



haaa, gambar atas ni tak cukup ramai lagi...haha...biasalah kat RnR nak balik raya ni ramai plak orang....ramai gilerr  sangat ok...lepas solat aku pun gerak la ke toilet....walaupun panjang aku beratur jela kan...haha, tiba2 ada minah ni dia menyelit masuk toilet macam tu je...cina depan aku dah pandang slack....tapi aku biar jela kan..sebab mana lah tahu dia nak tengok cermin or basuh tangan je kan...


Alih2....dia pergi selit barisan depan punya que........grrrrrr....pastu wat muka tak bersalah.....haishh....biar la dia masuk dulu...dah tak tahan agaknye =..= .....depan dia ade lagi la beberapa orang....cina tadi dah sambung que yang lain....hurm biarlahh cina tu kan....hahaha....aku plak nak gak sambung que yg budak tadi ni potong sebab macam laju je kan jalan...hahha....[bukan budak ok....dah besar kayu balak panjang dah pon....=O]



Pastu boleh tak mak budak tu plak  tibe2 dia menyelit belakang anak dia....muahahahah....bikin panas!! pastu wat muka tak bersalah...then ade lagi budak kecik mana tah selit belakang mak dia....tah pape....hohoho....aku ni invisible ke hape?????? =______="




Then, aku ternampak la satu que ni pendek...and takde sape perasan...yeke?? tatau lah kan...sebab dia kena kurus skit nak selit2  masuk que tu....muahahah.....aku?? muat gakla....lepas tu bila tiba turn aku, aku pon pandang lah kiri kanan....alih2...nampak budak yang potong que aku tadi tak masuk lagi....hahha aku dah nak masuk dah ni XD......dia dengan mak dia pandang2 ke arah aku?? bhahaha...tau lah aku comel...kalau aku duk depan korang tadi kan, korang dah boleh tengok aku puas2....XD bedal jela labu....kehkehkeh....


tengah membedal mee wantan di RnR Ulu Bernam...pergh! terbaikk!!


15 comments

  1. WAH .. BOLEH PLAK MAIN POTONG2 QUE .. HEHE

    ReplyDelete
  2. adess..
    main2 potong q..
    semuanya sebab majoriti rakyat Malaysia x suka tegur bila nampak seseorang tu buat salah..
    tapi pelik bila nampak orang potong secara berbahaya di jalan raya, dgn pantas bunyi hon dilepaskan macam nak makan kereta tu.. hehe~

    mungkin sebab kita segan orang kenal kot kalau sound direct tapi kalau dalam kereta (tersembunyi) sket so xde hal nyer lepas geram kt situ.. wallahua'lam..

    benda2 yg kecik camni kalau dibiarkan mmg sampai bebila sikap @ mentaliti rakyat Malaysia akan sering diperbicarakan dikalangan masyarakat kita sendiri dan juga negara luar..

    huhu, just my 2 cents

    p/s thanks tinggalkan komen kt blog kyo :)

    ReplyDelete
  3. haha. da lame tk msuk tndas R&R. ape citer lha skarang ea. haha. eh, ulu bernam ? waaaaa. npe tk jmpe ? #Eh.

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum,shikin.. wah..sampai beratur ek org kt tandas.. mesti dh penuh sebab minum air pas beraya >.<

    noona kan pantang tau org potong que ni.huhu. lau asik potong que,bila nak sampai giliran kite ye dop? haha

    ReplyDelete
  5. Rasanya RnR perlu tambahkan lagi bilangan toilet...

    Dalam hidup bro, bro suka RnR Tapah, Rawang, Sg Buluh Seremban je... sebab RnR tue je selalu guna.

    Bagi lelaki senang, sedikan botol je dalam kereta.

    Eh awak nie comel la... sebab tue kot dorang buat muka xbersalah potong Que

    RnR ulu bernam tue dekat dengan rumah bro :)

    ReplyDelete
  6. Sabarr ..
    Hahaa.
    Happy Eid Mubarak tauu ;)
    MAAF ZAHIR BATIN ..

    ReplyDelete
  7. @kyo_9

    huhu, takde kekuatan untuk menegur...lgpon time tu tgh panas...haha..takut nnt gaduh plak =)

    ReplyDelete
  8. @Fya Pelangi

    hahah...macam tu lah cite nye...hehe...tgok gak RnR...ade yg toilet dia mmg besar..huhu...

    ReplyDelete
  9. @NoonaQQ

    waalaikummussalam hehe....yelah...lgpon kete sejuk kan...hahha tu yg rase nk g toilet....


    urmm...tu la pasal...lg2 tgh emergency org sng2 je potong...hahah, menguji kesabaran =p

    ReplyDelete
  10. @Bro Framestone

    =D heee~ ye lahh kena tambah lg...huhu...nmpak ruang cam besar lg...

    owhh yeke dekat dah? klu tahu leyhh g singgah raye >.<

    ReplyDelete
  11. Kalau akak la kan, selagi boleh tahan, akak tahan dan bagi laluan kat orang yang tak tahan.. Kadang2 kesian tengok orang tua yang dok gegar2 badan menahan nak membuang..

    Bukan apa, akak selalu temankan mak ke toilet bila dalam perjalanan jauh ni.. So, kesabaran amat diperlukan... Esok lusa kalau kita tua, mungkin akan terkucil di luar pintu tandas tu.. huhuhu..

    ReplyDelete
  12. Nasib bulan raya, kalu tak gaduh tarik2 rambut muwahahahahaha...
    macm @cik aziz, kta dahulukan owang yang "memerlukan" yea tak sis... heee

    ReplyDelete

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda