Terpilih dalam Top Senarai Blogger Belia Cantik & Cun!

Friday, August 07, 2015

Assalamualaikum..

Mungkin ada blogger yang tidak tahu lagi mereka terpilih dalam top senarai blogger cun kelab blogger belia 2015! Memandai je aku tambah tahun..Hehe


Menurut bro Hasrul Hassan iaitu salah seorang blogger terkenal Malaysia, cun dan cantik bukanlah pada luaran semata2 tetapi dinilai dari sudut dalaman juga termasuklah dari segi penulisan calon2 dan lain2 lagi... Ecewahh..


Pada mulanya takde pon kriteria yang diletak untuk disenaraikan...Just cakap blogger yang cun bagi link blog atau ada membe2 blogger yang cun... So aku pon sajelah try nasib... 

Ramai dah beratus gak  blogger yang femes dan cun2 yang hantar.. Orang kata tak cuba mana nak tahu kan... Aku pon hantar link blog aku.. 


Dan...

Alhamdulillah bro Hasrul Hassan dan sekreteriat Kelab Blogger Belia senaraikan nama blog aku! ;') Terharu weyh... Cun tu bukanlah nak dibanggakan sangat tapi yang aku teruja dapat masuk nama dalam blog blogger femes dan berpengaruh dalam diam.. 

Beri peluang kat aku untuk naikkan nama.. Ecewahh..Plus boleh naikkan bisnes aku ni jugak walaupun kecil2 aje...hehe


Promosi Instant Shawl RM 28 sahaja!! Last 17 Ogos 2015!



Kepada para blogger atau pembaca yang mungkin nak tahu blogger kegemaran anda tersenarai tak? Jom cek sini...




Btw, bro Hasrul Hassan rajin buat short listed senarai blog ni tau.. Kalau berminat, boleh la follow beliau okayh!! Dapat backlink tau dan boleh naikkan nama blog korang ke carian google! Selamat mencuba!


P/s: ape daa ayat aku banyak berterabuq..abaikan ja naa... XD



9 comments

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda