Tutorial: Jom Bertukar ke Fibox For Free!!

Saturday, January 07, 2012

Assalamualaikum....hehe sebenarnya dah lama nak share benda ni...huhuhu....rasanya ramai yang dah tau....UNTUK SESIAPA YANG TAK TAHU...hehehe meyh aku nak tunjukkan.....



Sebelum ni korang pakai Cbox[tak menarik sangat] boleh tahan laaa..., Shoutmix[SUPERB!! boleh tukar2 icon dia] cam contoh bawah ni haaaa aku punya dulu2.....


haaaaa....takpe2....aku paham korang nak cakap comeyl kan kan.......hikhikkkk ><, dulu jelah comeyll...pastu tak comeyll dah sebab dia dah jadi camni.......

V
V
V
V
V
V
V
V
V
V

dicuri dari blog ceritasekupang hihihi aku pakai amik je tak mintak kebenaran lagi pon kat dia.....kehkehkehhh =D jangan marah tau CS nanti tak comeyyyy dah tau...hahahaha....



OK2, korang dah tak sabar sebab aku bebel panjang ye?? hahhaa kalau nak tahu fibox tu dia macam ni haaaa......yang terbaru kat blog aku

haaaa, nampak tak?? huhuh takde beza sangat pon dengan shoutmix yang dulu...hehhee, cuma icon dia dari yahoo messenger, dan mungkin akan keluar yang terbaru.....huhu.....


KALAU NAK?? TEKAN JE Powered by Fibox << tekan sini pon boleh.....sign up dan ikut je arahan dia kayhh....huhuhu..lepas activatekan akaun kat email korang....ape lagi?? login jelah....=D dan korang akan pergi ke dashboard cam ni haaaa........


background korang warna putih tau tau....jangan jeles ngn background aku.... >< then tekan setting cam aku bulatkan dalam gambar atas ni.....korang akan jumpalah benda yang korang nak edit....hehehe apa lagi?? Explore jelah kayhhh!!! 

SELAMAT MENCUBA!!!!

p/s: benda ni aku jumpa kat official page BCR, pastu nampak lak ceritasekupang buat entry dan katanya jeszyuu yang perkenalkan kat dia...hehehhehe...pape pon thanx!! =D

18 comments

  1. shoutmix dah tda, nak guna fibox pulak la..thnks for the tuto :D . btw; dah follow u. ples follow me back oke ;)

    ReplyDelete
  2. eh...asal nampak macam kenal sja gambar kat atas tu ...wakaka....

    ReplyDelete
  3. fibox!! yeah!!

    ReplyDelete
  4. sumpah cun gler blog ni ...nak jugak mcm ni ...ermm..btw, da follow sini ..follow balik k

    ReplyDelete
  5. awan pun daa buat..a ah background kaler putih..hu2

    ReplyDelete
  6. da buat
    lepas ru delete balik
    spam memanjang
    geram seyyy

    ReplyDelete
  7. wah fibox , heee thanx ! nak cube nak cube=))

    ReplyDelete
  8. dah penah pakai fibox tp ada bende yang sebabkan phat tukar plak fibox ke ishout hehe..lebioh lanjut sila rujuk entry berkenaan fibox di blog phat entry2 lama sebelum ini tq

    ReplyDelete
  9. mantap nih informasi nya thank buat share nya

    ReplyDelete
  10. xpe lah.. dah pakai cbox.. masih free :)

    ReplyDelete
  11. woah. baru perasan ade name jeszyuu di situ.. ekekkekeke

    ReplyDelete

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda