sports day!

Tuesday, May 14, 2013

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia...kekekeke.... minggu lepas memang minggu paling buzzzzy walaupon ade cuti dua hari.....hari yang memenatkan dan hari yang mencabar....errr...hiperbola betul cerita aku...


sports day! aku masuk futsal ngn badminton! dah lama tak bersukan bak hang.....bangga seyh.... tapi kitorang menang 1/3 game je utk kedua2 liga futsal and badminton........krik krik krik..... ok takpe... janji aku support sukan FEMOS UiTM Puncak Alam....


Nampaknya gambar aku main badminton je ade sebab mungkin aku kelihatan hebat dengan raket tuh.....muahahah, amik sesenyap je plak tu.... malu tawww.....(tak betol ke aku ni...takkan la tengah2 nak fokus main dia nak panggil "woii shiqin posing cepat aku nak amik gambo ko"....)..hohohohoh...btw thanx photographer whoever u are... >.< kikiki ...  *perasan beteeii....

   The Red!! 



Nerbes giler bak hang....terer depa semua ni.... partner pon terer...aku je main macam hampes..... T_______T

Gaya macam nak give up je kan...heh! apa2 pon best jugak lah! tahun depan aku nak menang tak kira!! muahahaha



Ok futsal plak....Time futsal tak payah cerita....kawan aku cakap sebijik macam Cristiano Ronaldo...


pelik bin ajaib ade orang kate aku gelak sebijik macam dia? 0.O..... maksudnya gigi aku lawa lah kan kan? muahahaha....


Ok berbalik kepada cara aku bermain futsal macam mamat kat atas ni....ehemm, bangga seyhh...sat lagi membe aku sambung....asyik jatuh je kaww main sebijik la macam CR..... *glup



memang aku asyik jatuh je kat gelanggang....sebab first! stamina aku tak kuat.....dah lama ko tak lari pastu tetibe kau kena lari satu gelanggang......terkejut jantung hati intan payung semua hehh! Bola elok2 aku rampas pastu terlepas macam tu je sebab aku penat sangatt.


Maluu kot T________T ramai penonton waktu tu........ pastu dapat plak pihak lawan yang memang mengganas..... uols tau kan kalau perempuan main macam mana......if you know what i meant...... aku memang tak berapa nak ganas sebab control...bahahhaa...ramai kot tengokk.... lagi malu orang duk sorak2 nama kaw pastu ko jatuh terjelepuk bola plak tah kemana........


Sebenarnya takdelah nak control sangat kan tapi, aku penat sangat sebenarnya..... pastu aku tak cukup makan....masuk je gelanggang futsal tak sampai 5 minit mata aku berpinar macam baru lepas derma darah.....UNexpected.........sigh sigh.... tu la lain kali perut adalah keutamaan bagi aku....hohohoho





LASTLY MAJULAH SUKAN UNTUK SHIQIN SUNSHINE! yeahhh.......


p/s: nasib baiklah ade hari sukan antara fakulti nih....kalau tak memang haremm aku nak bersukan selain dari sukan motor..... O__O ........kbye




2 comments

  1. badminton terbaik la..hehe..best..

    ReplyDelete
  2. rilek sja tengok main badminton tu . haha.
    majulah sukan untuk shiqin sunshine . yeah..

    ReplyDelete

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda