Nak tulis wasiat boleh?

Wednesday, May 01, 2013

Assalamualaikum semua.. nampaknya agak lama aku menyepi...oleh kerana aku ingin menceriakan kau wahai blog, aku pon tukar background sebab aku tak mampu nak tukar yang lain2 kerana kau pon tahu kan "Edit HTML" sekarang dah tak mesra alam macam dulu lagi......ihikss....



Tiba-tiba nak tulis wasiat kan? Dah kenapa plak dengan aku nih? kikiki....alaaa tak semestinya tulis wasiat tu aku dah nak pergi jauh ke ape....wallahua'lam lah kan....hehe....sesaje aku nak tulis.....sebab tangan aku ni dia memberontak suruh gak taip wasiat ni....haishh...


So, jari menaip dengan lajunya apa yang otak duk fikir dan apa yang hati duk kata: Kalau lah aku ditakdirkan sudah tiada lagi di dunia ini, aku:

1. Minta korang sahabat2 halalkan segala yang aku ambil...terambil....or sengaja ambil tapi sesegan nak mintak....kikiki

2. Maafkan segala kesalahan tau....kosong kosong eyk....aku halalkan semuanya

3. Sedekah kat aku al-fatihah bila tiba je burfday (17 FEB) aku atau pon hari pemergian aku...psstt ce cek tarikh kot kot hari ni 17 Feb... >.< ...nak jugak nak jugak....harus! kekeke, sebabnya aku tahu pahala yang dikandung aku ni belum tentu cukup untuk ke syurga.... wallahua'lam... =)

4. Jangan bergaduh pasal harta yang aku ada. eyh kalau ada la =) Kalau tolong sedekah kat masjid ok gak hehe..bangunkan masjid2 yang sudah lusuh =') bekalan pahala berterusan...hehe

To be continued........kot...... >.<


p/s: wahai blog...jadilah pedoman untuk para pembaca semua.....sila ambil yang baik2 dan buang yang tak baik ye rakan2.....yang paling penting kalau suke entry saya jangan lupa like dan share ok! =p (promote promote......)



Thanx for reading!! ^__________^

5 comments

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda