Fatin Liyana rempit??

Thursday, August 02, 2012

Assalamualaikum semua...hehe OK, tak percaya kan? Yang dah tahu duk diam-diam kay... Oleh sebab takde korje, aku pun pergi lah search pasal Fatin Liyana...haha....macam2 keluar, pastu aku pun buatlah keputusan untuk menggoogle images Fatin Liyana Rempit...[sebab mana la tahu boleh jadi geng aku..hohoho marvelous marvelous!!....hahha.....ade kowtt!! 

Muka nak ganas enn.... 



Dah seghupa macam aku heh yang bezanya dia scooter, aku plak honda class[tak mampu beli mahal2...hewheww..] Ko dah kenapa tiba2 search pasal FL?  hewhewhew....Yela, baru-baru ni membe aku kol aku, cerita pasal Fatin Liyana kat HUKM macam mana... LOL, aku tak tanya pun walaupun aku minat gakla Fatin Liyana ni.......punya penulisan....hahah....


Ok, ni lah gambar yang aku percaya ada ceritanya pasal Fatin Liyana Rempit....=p


CERITA DAH BASI: [TAHUN LEPAS]

Membe: shiqin, ko tau tak Fatin Liyana same dapat HUKM dengan kitorang?
Aku:    owh....[giler respon tak boleh blah, padahal dalam hati, wahh jelesnyeww!]


CERITA AGAK BARU: [BEBERAPA HARI LALU]

Membe aku yang ingin menanyakan pasal topik  sambung belajar tiba2 sesat jauh ke sini...

Aku: weyhh ko tak online ke?
Membe: nape? 

Aku: tade pape...ko tak baca blog aku ke? [muahahah, punyalah nak naikkan traffic! kesian kan kat aku! bahahah]
Membe: Aku ada gakla usha entry ko yang The Seoul Garden tu...haha aku ingat ade Fatin Liyana. [cess, itu yang dia carik! haha]

Aku: LOL, memang taklah kan...siapalah aku ni... muahaha [tacink la sangat kan]
Membe: weyhh, aku tengok FL kat HUKM dia baik je...diam je...huhu...macam tak bergaul sangat...makan pun sorang2 je...

Aku: yeke? haha, tataula  kalau tengok dari gaya penulisan, dia ni macam gila2 skit...huhu macam aku la kan...hahah
Membe: Hurmm....[macam biasa, membe2 aku memang terpaksa melayan kerenah aku yang tah pape ni...kikiki......haha sayunk korangss!! (~~,)]



Baru-baru ni ada accident motor kat kawasan rumah aku. Urmm, takziah buat keluarga mereka. Fatin Liyana punya cerita accident pun macam menggerunkan aku gak. Luckily dia tak pape. Aku risau sangat sebenarnya sebab aku tak pernah accident teruk2 sepanjang aku merempit, that's why bila tengok orang accident aku fikir macam mana lah aku kalau kat tempat diorang. Sumpah takut. Tapi, Alhamdulillah la sangat2 sebab apa yang aku amalkan selama ni berhasil walaupun aku banyak kali  langgar lampu merah sampai kadang2 nak TERsondol bumper kereta orang.

So, kat sini aku nak share, amalkan ayat kursi hari2, pastu at least nak naik motor or kete tu mulakan dengan bismillah dan mintak perlindungan Allah. =) InsyaAllah boleh. Well, aku bukan ustazah ke hape ke, tapi, apa yang baik dari aku korang ikutlah...hehe dapat sikit saham pahala kat aku..eyh! =D

Thanx for reading! hehe...Renung-renungkan dan selamat beramal!


SUMBER PIC:



7 comments

  1. bahaya tau langgar lampu merah ... kalau nak langgar lampu kuning tak pa lagi ... isk2...hati-hati tau bl..


    terima kasih kongsi tips.. :D

    ReplyDelete
  2. @CeritaSekupang

    kalau jalan bz tak la...huhu, klu lengang je lnggar lampu merah.. =) hehe...entah kenapa ade tabiat camtu =____="

    klu nak kuning lg laju pecut..biasa la tu kan most riders wat cmtu... T_T terikut sudehh...

    ReplyDelete
  3. @Cik Hujan

    60 je...hahaa...=p baru best kan cam rollercoaster ~,~ ish2 ...shiqin shiqin =____=" esok buat gak XD hahha

    ReplyDelete
  4. hati-hati bawak motor..hehe :)

    ReplyDelete
  5. yeah! kita satu geng peminat FL. salam follow.:)

    ReplyDelete

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda