The Seoul Garden...BCR Lepaking

Monday, July 16, 2012

Assalamualaikum The gentleman Adams' and  The lovely Hawas'...[jawablah salam sayang aku tu....hihihi]....Ok seperti yang sedikit sedia maklum, 7 Julai 2012 yang lalu, aku telah sepakat dengan CL[owner of BCR] untuk mengadakan gathering kecil kecilan di Seoul Garden, IOI mall Puchong...huhu

before2 ni aku ada buat video[keyword BCR kayh..=p]  tapi sebab nak buat cepat untuk ainina jelani, so aku upload jela pic yang diedit jadi rosak kowt semua oleh aku....muahahah


ambil dari google je ni....hikhik >.<


Ok, sebenarnya plan ni agak berserabut sikit kerana aku yang handle secara tidak sengaja[Ok, nampak sangat kau bossy nyah!...kui3~]...tapi alhamdulillah berjalan lancar semua nya (^^,) dengan bantuan dan kerjasama yang lain2...hehe,

sebenarnya aku nak minta maaf bagi pihak yang terlibat termasuklah bagi pihak aku sendiri kepada yang tidak tahu menahu pon gath ni... ='( [sat lagi JT cakap aku kuat nangis kan]

Untuk tahu lebih lanjut mengenai sebabnya klik kat blog Reynn...hehe, harap korang faham...=)....[alaaa, korang baca lah entry aku ni sampai habis then baru baca sebab tu tau...huahuahua!!].....

Sebenarnya, plan dah lama, cuma sikit je yang macam ambil serious plan ni..[eyhh yeke?? memandai je].....dan siapa2 yang on9 kat BCR aku ajak je sorang2 kalau boleh aku tanya sebab nak kompemkan dengan CL siapa yang kompem datang, boleh book kan untuk seoul garden kan....heheh...

Wokeayh, habis sudah cerita sebelum 7 julai, jom tengok cerita sepanjang 7 julai plak

Seoul Garden!!

MAKAN TIME!!


Aku pindah masak meja dekat belah perempuan sebab...errr, kahkah....dapur bahagian laki tu penuh[alasan konon2 nak kaver situasi sebenar okayhh...=p]






hehehe, the superb glorious ABC of the day by CS... =D

alololo manja nye dua orang ni, dari time datang duk berkepit je 2 orang..muihihihi

huhuhu, suka Rainys dengan CL....ala2 korean style gituww, huhu, asal muka cik nampak terkial2 pegang chopstick tuh...hoho

nah pic fya, reynn, owhh dalam entry dia takde yerr.... muahha jahat gilerr[ok tak lawak..], and kak diana yang ayu... ~

Oklah!! Jom ke arcade pulakk!! Antara tempat favourite aku lepaskan STRESS!! hahha
Rainys bagi support kat aku ke kat sapik tu....eyh!.... >.< 

haaa, tu dia....racing nak mula dah...hehhe

urmm, kalah lawan depa ni...terbaikk wokk...err, tapi aku menang ice hokey muahahah...


ERRR, CUKUPLA KOT...PIC LAIN2 BOLEH BUKAK LINK ATAS TADI...=D


OK, thanx sangat2 kepada semua yang datang, ekekeke, terharu beb...walaupon di saat2 akhir ada yang nak cancel....ekekeke, 

Ceritasekupang plak, aku pon tak tahu la dia ni serious ke tak sebab time tu dia still kat penang....kehkeh, tapi, aku percaya dia datang sebab dia dah beli tiket ke KL....huhuu....terharuuu juga la jauh2 pon sanggup datang gak...hehe

Next, [dah macam tulis essay...muahaha] Suffer8zine plak tak dapat datang sebab dia nak kena hadir meeting...huhu, takpelah, takkan nak paksa2 orang tinggalkan benda penting tu kan?? =) 

Thanx gak Theshafiqmokhtar dan Syaf, walaupon diberitahu pada saat2 akhir diorang sudi datang dengan agak terkejutzzz, haha, tengah aku masak sorang2 tiba2 ada dua mamat muncul kat meja...kehkeh... plus sapik ade 4 event katanya, tapi dia cancel sebab dia rindu BCR katanya...ekekekeke


Highlight of the day bak kata Reynn...



Rainys plak gerak dari pahang, sehari before tu dia text aku dah sampai KL...Ok, terharu gak, ade gakla kawan aku untuk bersesat2 nanti...ekekeke....

Memang sesat sikit...err, sikittt laaa.....huahuahua... aku ni nama je duk KL, tapi membe aku yang duduk selayang, pucong, melaka tu lah yang aku call untuk tanya jalan...kuang kuang kuang.....

Lepas tu adelah babak2 aksi kitorang kejar bas...wakakkap, siap nak kena langgar kot...pakcik tu tengah laju kitorang pergi tahan tengah2 jalan tu haaa...wikikip....XD nasib baik sempat tahan tau kalau tak alamatnya lambat gakla kitorang sampai ekekeke...



Then, boleh tak aku ni mana lah pernah pergi IOI mall tu haaa, renis apatah lagi...so, bila dah sampai kat area puchong tu kitorang pergi duduk kat SEBELAH pakcik driver tu kot2 pakcik tu terlupa sebab kitorang da inform da kat pakcik tu "pakcik kalau dah sampai gtau yer" ...

Lepas tu pakcik tu cakap "dik duduk dulu, jauh lagi dik" ok malu gakla...XD wakakkaap...fuhh, bila dah sampai tu kitorang turun sebab kitorang nampak ade papan IOI boulevard....tapi bukan kat situ!! XD...

Ape ke sengal nya kitorang pergi pusing2 kat situ...hahha, then, untuk tidak mahu jadi bertambah sengal kitorang pon tanya la pakcik baiki kasut kat situ...owhh kena lintas jalan rupanya =___=" bahahahaha...

Mengom tol nama nak sama....haaaa..... inilah manusia, sendiri PUNYA salah nak disalahkan orang lain.....muahahahhaah... Ok alhamdulillah sampai gak...kehkehh...[punyalah panjang drama aku dengan renis ni...kahkah...XD]

Last but not least, thank you very the much pada CL, Reynn dan Fya [fya pon aku tak tahu dia nak datang...huhu, bila tengok dia datang, aku rasa terharu gak...hewhewhew]

apa ni apa ni, sesi haru terharu kerr??.... (_ _) v




Hehehe, pada sesiapa yang tak dapat datang dan tak tahu mengenai perkara ni sekali lagi aku mohon maaf sangat2 Okess... =) dengar ura2 28/7/2012 ni ada majlis berbuka puasa bersama BCRians...hehhe...jumpa anda di sana insyaAllah!! (^^,)v

Thanx For Reading!!

Peace yaww!! (^^,)v

10 comments

  1. -____- kita nak jugak jumpa dengan bl ni. hukhuk, jeles aii

    ReplyDelete
  2. arghhh.. tak bley tgk video tu..

    ReplyDelete
  3. @ainina jelani

    huhu nak jumpa nina n lain gak...=D hhehe

    ReplyDelete
  4. kemain pjg drama kita ye bl XD tapi mujur tak pergi ke boulevard tu. kui3.

    ReplyDelete
  5. HAHA. meme lha mekk. last minute baru nk dtg. CL ajak lambat =..="


    btw, lawa gambar. nice edited ^^

    ReplyDelete
  6. kenapa????? kenapa kantoikan gmbr saya? ohnomnomnom. kalu cun takpe gak =P hekhek

    btw, suka dpt jumpa korang. jumpa next gath plak =D

    ReplyDelete
  7. ehem! awak yang hujung tu!!! nama saya red.. saya ada surat ni..

    ReplyDelete

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda