Apa barang minat satu benda?

Tuesday, August 28, 2012

Assalamualaikum <<< dah macam perhiasan je kan salam ni....hewhew.....yela, aku paham...kalau aku pun kekadang laju je baca... tak terjawab gak salam tu...kikiki....ops! Huhu, sebenarnya title entry ni saje je nak sedapkan hati aku...muehehe...Tapi betul jugak, apa barang kan minat satu benda je? 


Cuma korang sendiri kena pupuk minat terhadap sesuatu...then barulah enjoy! 

Sumber pic: link

So, dulu aku minat kos farmasi...punyalah setia tahap die hard fan sampai tulis surat bagai kat SINI... Walaupun berpeluang dapat tawaran sambung luar negara, apakan daya.... Aku bukan orang senang....[dapat tawaran pon aku loncat2 atas katil kayhh......ok tipu]

 

Tapi aku memang jenis yang tak stick pada suatu benda je [ayat penyedap hati kerhh shiqin?...O.o]...kehkeh....aku memang suka cuba benda baru....hehe, so ilmu perubatan dah ada sikit dalam dada...insyaAllah aku ingat lagi...muihihihi....


Tak lama lagi aku sambung sains kesihatan plak...insyaAllah bulan 9 ni....So, from now on, I have to bear in mind that I'll be taking health science which is much more easier than pharmacy course I guess...mandai je...hahha...... and...and....Pharmacy will still be there......in my lovely dovey memory...=) 



p/s: doakan untuk aku weii...huhuhu...ape ganas aku mintak tolong korang doakan aku...muahaha...thanx dude... (^^,)V komen2 korang kat entry yang aku link kan tu sangat memberansangkan...


10 comments

  1. Gud luck! all the best! chaiyok~! :D hehe..

    Doaku mengiringi. Eceh :D

    ReplyDelete
  2. @missha

    alololo sweetnye...hehe tq adik missha ;)

    ReplyDelete
  3. ehhhhh..
    pernah dapat offer g oversea?!
    :wow

    fuiyoooo..
    leh tukar2 bidang tuuu..
    nak ucap "Good Luck" gak tapi xde konsep "luck" dalam Islam, so kyo just ucap "All the Best!"

    :cool

    ReplyDelete
  4. @kyo_9

    kena tukar sbb nak sambung farmasi tak cukup pointer...ngeheheh...tp alhamdulillah dpt choice yg diminta lepas farmasi ..=) tq kyo...

    ReplyDelete
  5. Aiyohh Sains Kesihatan... lain macam jer Sis.. heee... Anyway gudluck situasi terbaru, apa2 pown pilihan memang terbaik...

    ReplyDelete

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda