Kenapa Nak Bangga Sangat Dengan Diorang tuh??? 0_o

Sunday, August 28, 2011

Assalamualaikum semua.....urmmm, time nak start tulis entry ni mood aku boleh2 jela baiknyeww...=p....Dari aku happy macam ni
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V


V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V



Lepas tu jadik macam atas  ni ...==" ade ke patut WAT MUKE AKU JADIK CAMTU?? tak patut kan kan.... huhu, tak cerita lagi..ade satu hari ni, aku pergi keluar, lepas tu aku terdengar la dua orang awek dan boyfren dia bergadoh... urmmm, yang awek ni duk puji2 Malaysia ade keluaran baru semua, dan dia banggalah kan...


then, yang si boipren ni plak duk kutuk2 lebih kurang camni "alaaa, benda tu semua dah ade dah....jepun, amerika semua dah reka benda tu semua....Malaysia je yang ketinggalan zaman, tak maju bla bla bla....." ade ke patut?? ish3...beragaklah sikit nak cakap tu pon...==" kalau ye pon cuba lah cakap..."takpe....Malaysia boleh maju lagi...mesti suatu hari nanti ade pereka2 hebat dari Malaysia".....



Cuba lah letak diri kat tempat orang yang bersusah payah nak naikkan nama negara tuh....==" ni tak....tau nak kutuk je...kalau bagi komen semangat takpe lah gak.....aku pon sentap degar dia cakap macam tuh....ish3....itulah hakikatnya sekarang, semua benda pon nak agung2 kan sangat negara asing...urmmm....kalau nak tiru jadi hebat macam diorang takpe lah gak...haishhh entahla....










0 comments

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda