Aku Sangat Tertouched... ='(

Wednesday, August 24, 2011




PLAY FIRST....=)




 yeah, i'm a good pretender....only Allah knows it....


Assalamualaikum....[dah baca sila jawab salam, tak nak jawab takpelah nak buat acane?] OK, sejak kebelakangan ni aku cepat ter"touched" plak....tak tahulah kenapa.....sebak je rasa hati ini.....ada aku kisah?? <<< orang yang meluat nak dengar cerita pasal aku....(n_n)v OK you all can leave this page now....


Huhuhu, terima kasih yang sudi baca to all my fix silent readers, my die-hard fans and and my lovely dovey commentors" walaupun takde.... =') Nak dipendekkan cerita, sebenarnya, aku bukan tacing sebab apa....mesti korang fikir "alaaa, dia ni na tacing lebih apsal plak kan??" hati aku tersentuh bila aku tengok orang tua jalan sorang2 lagi2 tengah sakit plak tuh, ambil ubat kat kaunter....


dari jauh aku nampak dah pakcik yang kebanyakannya jalan dengan tongkat lah kadang2 ade yang bertampal2 badan diorang tu sorang2 je dia pergi hospital terima rawatan... isk2 ='( aku tak nampak pon siapa2 yang pimpin orang tua tu berjalan.... ade seorang pakcik tu serius buat aku teringat kat ayah aku....tak tahulah kenapa...tetiba aku terfikir kesiannya ayah aku kalau jadi macam pakcik tu....


sebak nya rasa


Tak berdosa ke buat mak ayah macam tu?? tapi nak bagi positifnya mungkin anak2 dia masih kecil....sob sob, kesiannya anak2 tu kalau mak ayah diorang dah takde nanti.....sob sob~ lepas tu aku tanam azam walau sekaya mana pon aku suatu hari nanti, aku janji aku akan jaga mak ayah aku dengan penuh kasih sayang dan bukannya sekadar bagi wang saje....lepas tu suruh orang gaji buat semua


.....diorang tak nak semua tu.....isk3~ bagi duit lepas tu "nahh!! abah ambik duit ni pergi naik teksi tu ha pergi hospital, tak cukup mintak lagi" <<<<<< tak nak macam ni....isk3~ nak teman mak ayah aku pergi hospital gak kalau diorang tak sihat....[insyaAllah, kalau dipanjangkan umur aku pegang janji ni] OK, itu saja aku nak share....isk3~ aku tak mampu nak tulis lagi sebab aku dah rasa sebak sangat....='I 




p/s: kepada sesiapa yang tak tahu tacing tu meyh nak bagitau...."terasa" ok huhu...aku guna perkataan ni bukan terasa macam kena perli tuh tapi terasa macam tersentuh hati menusuk kalbu macam tuh...hikhik ><, ok, yang ni just ayat yang dimanipulasikan oleh aku....so, just ignore je kayh.... =)

0 comments

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda