Orang tak habis cakap lagi la...melepas!! Padan Muka! =="

Sunday, September 04, 2011

 
 
 
Boy: Marry me.. ?
 
Girl: Do you have a Banglo.. ?

Boy: No..
 
Girl: Do you have a BMW car.. ?

Boy: No....
 
Girl: How much is your salary... ?

Boy: No one paid me..but...
 
Girl: No but.You have nothing.How can i marry you??Leave please!!                                                     
Boy: (Talk to himself) I have one villa,3 property lands,3 Ferrari,2 Porsche.Why I still need to buy BMW?!How can I get the salary when actually I'm the BOSS? 
 
 
 Urmmm...takpelah dia nak orang yang ade banglo dengan BMW...pasrah jelah...~
 
p/s: OK2 nak bersangka baik lah kan..huhu mungkin perempuan tu memang nak banglo, tak nak villa, dia nak BMW, tak nak ferrari...hahah who knows?? ;)

0 comments

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda