Checklist Lengkap Persediaan Bersalin - Sebelum, Semasa di Hospital & Berpantang

Wednesday, February 05, 2020

Assalamualaikum

Sumber: Google

Harini just short entry untuk rujukan mommies kat luar sana especially bakal new mommies. Rujukan ni untuk aku jugak di masa akan datang. Ecewah.

Korang boleh rujuk link2 di bawah ok ;) Aku sarankan bukak link ni seawal 20 minggu kehamilan supaya nanti korang boleh prepare slow2... 

Macam aku survey barang seawal 24 minggu camtu then masa 28 minggu aku dah masukkan barang2 dalam kereta hehe.. Cuma barang yang tak tahan panas aku letak tepi dulu macam ubat2 ke, powerbank & toiletries..hehe

Rujukan ni antara yang terpilih sebab memang berguna sangat dengan aku.. Semoga tuan badan yang sudi share dapat jugak saham pahala nanti inshaAllah ;)

LINK RUJUKAN PERSEDIAAN BERSALIN

1. Tips Penting ke Baby Ekspo (Wajib Follow!)
5. Saranan Doktor untuk Ibu hamil yang alahan

Semoga bermanfaat untuk bakal ibu-ibu di luar sana. Kalau ada tambahan silakan letak di ruangan komen okayh.. Yela, lain orang lain pengalaman nya kan.. 

1 comments

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda