Diriku kurang gemar bersosial....

Monday, July 01, 2013

Assalamualaikum all the readers digest! Nampaknya aku tersangatlah busy sampai blog ni boleh kira berapa kali je aku hupdate... Walaupun takde orang nak baca, tapi aku dah anggap blog ni macam herbie... *semua benda yang aku sayang aku panggil herbie.... tayah tanya kenapa...oleh kerana aku sayang herbie, so aku tak boleh biar dia forever alone dan perlu diupdate..



Nampaknya banyak event yang aku dijemput aku tak datang...homai bajet betol kaw ye shiqin... muehehe.... yela kenduri kahwin tu event lah kan...homaiii.... banyak jugak sedara mara aku punya "event" aku tak dapat nak hadir.... mostly sebabnya aku memang tak berkesmpatan...



Yang rakan2 punya event plak aku tengok situasi dan mood... kalau jauh memang aku tak pergi.... maaf sesangat.. =( 


Tu baru mukadimah...sebenarnya kalau hangpa nak tau, aku dalam laman sosial memang hu ha hu haaa bak hang, jarang sangat kat dunia realiti.... tapi siapa yang rapat, memang aku hu haa dengan diorang... *hu haa tu ala2 meriah gituww...



Mostly aku punya membe2 yang lama memang jarang aku contact dan lepak sama2.... aku lebih suka spend masa sorang2.... sebab tu aku dah biasa digelar sombong ='( homaii...padan dengan muka aku...  lagi2 dengan boys memang jaranggggg sangatt nak tegur....lagi2 contact.... kalau ternampak kat mana2 memang kalau boleh aku lari jejauh...wakaka...bajet retiss betol... aku pon tatau kenapa kalau dah lama tak jumpa aku jadi segan sangat...walaupun ex-classmate... 



Lepas tu kalau kat sesuatu event tu, kalau boleh aku nak semua habis cepat...hahah....lepas makan je aku nak blah cecepat... aku tak suka duduk dalam kumpulan orang yang ramai2 lagi2 makcik2...huuuuu sigh sigh... nampak sangat kaw anti-sosial shiqin.....wuuuuuuuuwuuuu......Kalau keluar pon takde teman tu perkara biasa bagi aku seorang perempuan.... shopping2 kurang minat kecuali kalau benda tu memang aku nak...


Bagi aku, lebih baik aku online and buat apa yang patut daripada aku keluar, duit kompem habis, masa pon terbuang banyak....kalau online, sekarang  aku lebih suka spend masa baca artikel2 menarik, tips2, and apa2 yang aku rasa lebih banyak input dari aku lepak dekat luar.... *ini semua poyo.... but still kalau kawan2 ajak keluar, aku pergi je....nak eratkan lagi ukhuwah... ;p



Mungkin ade kat luar sana yang sama type macam aku? *sep skit...hehe and most of the time aku spend time dekat rumah dengan mak aku borak2 tengok tv, tak pon depan lappy update blog, baca blog, bukak fb dan sama waktu dengannya...instagram je takde lagi...kbye



p/s: musim2 exam ni harap semua jaga kesihatan...doakan aku orite! ;) btw, i am not alone... =p






Thanx for reading.......wassalam..


8 comments

  1. ek? tgk kt twtter n fb cm peramah je... :) xpe mmg elok pompuan smbong cmtu..xsalah pn..untung suami dia nt.. btw gd lak exam ok

    ReplyDelete
  2. same la kite..
    kalau datang event pun tak tau nak cakap ape...

    ReplyDelete
  3. Hanya yang menyayangi akan disayangi.

    ReplyDelete
  4. takpelah, utmakan pe yg perlu. pasal bersosial tu.. erm, saya langsung tak punya masa. pagi keluar kerja, malam baru balik. isnin hingga sabtu.. ahad duduk rumah je. haaa, lagi best. hehheeheh, Jaga diri ye =)

    ReplyDelete
  5. alaaa npa x suka sopping..best apa ngee..

    btw..klu bizi pun jga kshtan tau
    skunk nie musim2 sakit..yg pntg jan lupa makan..mak sllu pesan mcm tu hihi

    Semoga sntiasa ceria BL :p

    ReplyDelete
  6. @dyan/dyanna hehe sep sikit same la kite ;) huhu... pemalu lah katakan ihikss...

    ReplyDelete
  7. @baby comel
    hehe betol2...kalau dah kerja lagilah kan... =) papepon priority first >.<

    ReplyDelete
  8. @Awan Nano

    insyaAllah...aminnn..hehe mekasih awan ;')

    ReplyDelete

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda