Ini semua salah iPhone 5!

Friday, September 14, 2012

Assalamualaikum. Holla the gadgets lovers! Hoho tak pasal2 iphone 5 dipersalahkan....kehkeh So, macam mana dengan handset terbaru korang? updated?? iphone 5? or still dengan berry berry lame? uhuuu...ok lah tu kan pakai blackberry a.k.a berry berry....aku tak merasa pon nak pakai semua tu...

letak pic iphone dalam blog pon boleyhh...haha merasa juga kan? >.< [sumber pic]


Aku punya samsung biasa2 je tau??......JERR.....hoho...ok lah kan daripada korang pakai 3310...kehkeh...eyhh 3310 pon handphone what?? haha...tengok ni....dia tak gedik macam phone zaman sekarang...





gedik je lebih....


nak handset baru?? haha...dalam mimpi yop..


Nak dipendekkan cerita...aku lupa bawak phone tadi....dan aku lost contact dengan membe aku....dahla aku tumpang dia nak balik....huisshhh....asyik save nombor orang dalam phone...tapi tak hafal pon....alahaii Lebai Malang....


Tu la manusia dah asyik bergantung kat gadget...lama2 kemahiran dah kurang...contoh lain kalkulator...haha...hampesss lahh kalau nak suruh korang  aku congak sekarang kan?  kehkeh...nasib baiklah ade membe lain yang kebetulan nak balik gak....aku tumpang jela dia..dengan muka tak malu...hohoho....


hoho...ok kepada sesiapa yang berangan teringin macam aku nak pakai iphone 5, boleh tengok review kat SINI...TERBAEKK YOP! wireless charger ade, pastu unlock screen pakai cap jari...wowww!!! nak tau lagi tengok sendiri...haha...


iPHONE 5 New Concept Features



EKAU HADO?? >.<



9 comments

  1. teringin nak pakai iphone 5.. tapi rsanya kirim salam sajalah..huhu

    ReplyDelete
  2. IPHONE 5 .. WOW .. NAK NAK NAK TGOK JEEE .. HAHA .. BELI XMAMPU .. NGEH3

    ReplyDelete
  3. telan air liur je la untuk saya ni nak pakai..haha

    ReplyDelete
  4. setakat nak mesej dan call sja ... buang duit sja nak beli hp memahal ... (sambil usap kepala sendiri)

    ReplyDelete
  5. haha.. betul. terlalu bergantung kpd teknologi, otak pun dh jd lembab ni har.. dlu kemain bleh hafal byk nombot phone.. skrg ni punyala pelupa.. heheh..

    err.. sy still dgn xperia8.. tu je mampu.. ;-p

    ReplyDelete
  6. sama la, keinginan ada tp kemampuan xde =) hehe.. tp tak minat sgt iphone ni ;)

    ReplyDelete
  7. @CeritaSekupang

    HAHAH...depends gak kan..huhu...ade yg giler gadgets sanggup beli walopon takde duit...urmm

    ReplyDelete
  8. Nak pakai 3310 laa senang nak baling bila geram . hihi ^^

    ReplyDelete

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda