Gelagat ketika ber SHOPPING...

Thursday, September 27, 2012

Assalamualaikum...hari ni aku banyak lepak kat rumah ye, aku ada satu kelas je tadi...hurmm..shopping? pon aku tak pergi...saje je aku nak story kat korang macam mana gelagat korang bila ber zoppings...

eyhh tertypo.... shopping la [edited ala2 facebook punya]....ini pasal korang ok, bukan aku....sebabnya? hmmm... kali ni aku TAK letak pic aku dalam nih....hohoho horlicks!...ok takde kaitan...



So, korang yang mana satu? Ke korang ada semua ni? muahaha....super extraordinary! Zasss!



First: Kalau nak beli fikir dua tiga puluh jutaz kali...



huhu, yang ni memang patut ada pada korang KALAU korang ni memang anak luar berada [tak kayalah

maksudnya], tapi masuk kedai Oh My Gucci! Oh My Vincci Oh Oh Oppa Ganggam Style bagai...pastu

bila keluar kedai kena perli dengan orang kedai tu sebab duk pi TRY baju bagai.... beli nye tak....

"Thaannnk youu......plezzz come againnnn" hamekaw panjang giler...XD


p/s: aku bukan typo, tapi Ganggam Style tu dolu2 punya style...ok tipu je


Second: Mintak pendapat orang, penat orang komen bagai last2 pi beli pilihan sendiri gak...

 LAAAA....lebih baik aku tak payah komen tadi....

Third: Minat je terus bayar

haha, macam aku je yang ni....hohoho horlicks! eyh eyhh tapi aku ni muka jalan TAR okay...kalau taktau jalan TAR pi google sana....

Tapi bahaya gak yang type macam ni.....huhu, yela, murah pon kalau dah shopping sakan sama jela macam shopping satu handbag kat kedai mahal kan...

but still aku rasa satisfied!! muahahaha....please jangan komen banyak....


Fourth: Puji  nak bagus2 je semua

Haaa, yang ni mostly lelaki suka buat....haha, bukan korang ok kalau terasa tu lain cite, aku kata mostly yang kat luar sana....

kalau boleh nak cepat2 je balik dari shopping...kalau orang tanya cantik tak? haaa, semua pon cantik...=__=' ok taula orang cantik pakai ape pon cantik...

kena tang yang tak berapa nak cantik? haaa...nampak sangat menipunyewww...

Ke-Last: SUPER SPECIAL...SEMUA ORANG AKU RASA ADA BENDA NI...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
penat scroll? =p 
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
EYH....belum lagi...=p
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
tahniah korang berjaya!!

Korang ni pemalas kan nak teman membe korang bila diorang ajak pergi shopping! haha, please mengaku....Teman okay...pusing satu mall...kehkehkeh =_____="....nasib baik korang rajin scroll sampai bawah ni haa...XD 


-TAMAT SUDAH- =D

6 comments

  1. :fuh amboi kemain bl buat scroll..
    x lth ke...klu suka bli trus..x pyh pkir2..t x jd beli..blik rmh menyesal x beli(kata dlm hati)

    ReplyDelete
  2. GRrrrrrrr...kemain lagi scrool kebawah. mcm byk n pjg goler entry hahaha...

    ReplyDelete
  3. Lols, saya memang suke shopping sorang2

    ReplyDelete
  4. Lenguh jari scroll taw. Haha :P

    ReplyDelete
  5. kau teman member, mesti tershopping skali. isk..huhu

    ReplyDelete
  6. rase num 3 tu kot.. nampak yang suke.. tengok mampu bayar.. mmang grab je.. try, bayar balik.. senang

    ReplyDelete

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda