Khamis-hari mencabarku, Jumaat-hari suka hati ~.~

Saturday, April 28, 2012

 
Assalamualaikum semua... (^__^)V eyhh dah hari sabtula...hoho takpela...ni kira belated diarylahh kan...huhu...Kalau korang nak tahu, minggu ni kira last lah aku berpraktikal di HKL...mula2 memang rasa happy sangat!! Lepas tu, bila dah sesi bergambar dengan jamuan segala, tiba2 bercampur baur plak perasaan ni...huhu...



Dan minggu ni juga aku rasa satu persatu dugaan datang dekat aku...huhu....terutama hari Khamis...hehhee, sebelum ni pon aku ada gakla sakit2 kan...sebab aku allergic seafood...tapi kali ni teruk sikit dari biasa...hoho....penangan belacan!!...haahhhaa...sampai mata aku pon lebam sebelah tatau kenapa...hoho, paling sedih sebab hari nak tangkap gambar kan...huhu, terpaksalah cover dengan spek aku....


Dan hari Khamis tu jugakla orang nak promote "5S" <<<[ce google...=D] dan kitorang kena masuk rakaman ape tah....tatau la aku...and!! mata aku lebam lagi time tu...selesema pon still tak ok sangat...huhu...badan dah lemah longlai dah, yela aku demam selesema lah kira...haaaa.....nape tak mc je?? sebab cuti dah habis...so, aku tak nak extend kat HKL sorang2....hahahhaa....

"Ya Allah, aku redha sekiranya ade hikmah di sebalik kejadian ini, dan Kau ampunkanlah segala dosaku, mungkin dugaan ini mengajar aku erti kesabaran"


Tapi, benda yang tak aku duga dan tidak aku harapkan dapat daripada Allah hari esoknya iaitu hari Jumaat[hari result final exam keluar]...huhu, malam tu membe aku ade gak cakap pasal hari tu mendebarkan...tapi aku still tak rasa pape...mungkin efek ubat piriton[chlorpheniramine 4 mg] tu buat aku tenang je..kehkeh, dah macam ape je... XD


siapa suka jantung laju kan kan?? ~.~


Membe2 aku semua dah cek dalam pukul 2 pagi tu...aku dah tido sebab kena makan ubat...kehkeh.....dan aku tak tahu pon dah boleh cek waktu tu...sebab telah diwarwakan esok jumaat pukul 9 baru boleh cek...then, aku pon cek lah kat tempat kerja aku pukul 9...hohooho ...dapatlah ini ~.~



huhu sebenarnya aku nak cek mini transcript...yang ada result dari first sem sebab aku nak apply sambung belajar...orang tu nak kalau boleh sebelum 27....sebab tulah aku terus pergi online kot2 ade ke kan...tapi hampa dan aku digembirakan dengan result yang cam kat atas tu... (>.<) hikhikk....

Sebenarnya....aku nye CGPA 3.45...dan dengar cerita habis aku praktikal dah tak naik dah pointer...tapi tak disangka dia naik plak...tepat2 3.5.... =') terharu seyhh...terkedu jap bila tengok result hari tu...huhuhu...Nothing to say but

ALHAMDULILLAH

p/s: hehe, oleh kerana sibuk dengan isu BERSIH, so pada pendapat aku, kalau betol2 korang nak berdemo sebab nak tegakkan kebenaran, buktikan ia tanpa ada sebarang pertumpahan darah berlaku!! dan tiada gansgsterism kayhh!!! ;) peace!!









2 comments

  1. Tahniah BL..

    Boleh terus naik result tu... InsyaAllah..

    Itupun kalau ada exam lagi laa.. :hoho

    Pasal Bersih tu, sabo ye.. Hanya anak2 pejuang negara je yg tau betapa sakitnya hati jika pekerjaan ahli keluarga mereka dihina dan dicaci.. :)

    ReplyDelete
  2. tahniah ye...hihihihi wah....

    ReplyDelete

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda