Pasangan Ideal ~.~

Monday, January 23, 2012

Assalamualaikum semua...hehhee...agak lame aku menyepi....huhu.....alhamdulillah, semalam baru saja selesai majlis pertunangan aku....hehehe....tu yang busy skit... hikhik ><, eyhhh silap O_o......majlis pertunangan kazen aku la.....hohoho.....


Pasangan Ideal ye....urmmm, skunk ni aku rasa agak susah skit kalau nak cari yang sedondon dari segi fizikal....huhuhu.....batin?? hahhaa...lagi la susah kot.....yela, pompuan ni kan orang kate agak complicated skit.....huhuhu....pening laki kat luar sane ye....hikhik....tapi, apa2 pun skunk yang penting, masing2 boleh toleransi..huhu betol tak?? ~.~ tapi kalau tanya aku...aku nak yang mata aku terpikat lah kan ....lalalalaa~hahhaa....



ni lah boyfie aku...kehkehkeh.... ><, dia lah pasangan aku kat majlis tu.... hikhik...ok kidding =p LOL


p/s: wahai mood assignment...tolonglah datang!!! bukak je lappy on9, bukak je lappy on9.... alamat tak siap2 lah eksenkamen kuhh.... T_T

10 comments

  1. budak tu cam pelik je tgk macik bi...
    dlm hati die msti ckp cmni..
    "macik ni biar btul dok dekat2.. "

    heheh.. jgn marah haa.. gi siapkan eseimen tu cpt... :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahha....dia terpegun lahh =p tu yg wat muke cmtu tuh >< kahkah

      Delete
  2. budak tu comel .. :wargh ... tapi cs lagi comel :P

    ReplyDelete
  3. nak rampas boyfie BL tu boleh tak?? :baby

    ReplyDelete
  4. rasanya boyfien tu bole bagi nafkah batin ke??(seperti yg diinginkan dalam post)...LOL

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahaha...soalan yg tak perlu kot =p kehkeh....

      Delete
  5. Salam, hai sis :)
    aloloh.. tekejut Aieda, igntkan sis dah bertunang.. haha

    ReplyDelete
  6. ngehhh. nak boyfie cenggitu jugak =,=" :P


    amboii followers 2k :D taniah !

    ReplyDelete
  7. comelnyeeeeeeee boyfie kamuuu...hehehe

    ReplyDelete

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda