Doodle 3: Tak salah kan?

Sunday, August 14, 2011

Assalamualaikum semua... (n_n)v oleh sebab raya nak dekat ni, so, aku bercadang untuk buat dodol khas buat tatapan semua....eyh2...Doodle.. heheh, firstly aku nak ucap terima kasih kat Feeza Macho sebab dia yang perkenalkan kat aku Doodle ni...heheh...nampak nye dah ke-3 kan doodle aku ni...mana yang lain?? dah tertanam dah kat post2 yang sebelum ni...hihi...

Ok lah, sebenarnya aku teringin nak masuk episod yang dibuat oleh Jejaka Terhangat tu...hehhe walaupon tak layak, tapi aku rase teringin nak dipromote oleh beliau...hikhik ><, Kalau korang nak terjah episod 1 Jejaka Terhangat boleh la pergi kat sini ye>>> Kenali Blog Terer Doodle


Berbalik pada topik aku...sebenarnya aku nak cerita skit sebelum korang terjah doodle tak seberapa aku ni...kan bagus dalam bulan Ramadhan ni kita banyak kan sedekah....tak kisahla ape jua sedekah skali pon...ihihi...yang penting korang ikhlas kayh... =)





p/s: huhuhu ok ni doodle aku...sebenarnye aku copy paste je mata ngn mulut dari mana2...sbb tu part
yang aku paling tak pandai nak lukis macam feeza macho, aufa, dengan Nuramal.. hehhe
aku rasa diorang pandai lukis hands free 90% laa...huhuh...berbakat kan...=) hehhe...ok lah dah nak sahur....chow!!

0 comments

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda