TO ALL BCR-ians

Wednesday, March 16, 2011

Assalamualaikum semua...(n_n)v

Eyh eyh....yang tengah baca ni BCR-ians kah?? huhu, kalau bukan pown boleh~

BCR-ians semua-semua lah...Best lepak dengan korang semua....

Ceyh, nape tetiba BL tulis entry ney kan kan?? nak pergi mane-mane kah??

Hehe, takde ke mane nye pown kita... kat sini jugak....hoho...

BL nak final dah...since BCR wat BL jadi addicted(huhu, sorry bkn salahkan BCR, salah aku jer neyh)

so, nak quit kejap jer kan kan dari BCR neyh...pape pown, doakan kecemerlangan kita

bersama-sama yer kawan kawan....hehe....gudluck gak kepada sesiapa yang nak final gak uh kay

jangan lupa pesan mak ayah ok..."belajar rajin2, nanti tolong mak abah pulak....isk3" 

Homesick la plak en.....adesss.....Btw, thanx kepada Siti Safiyyah orang 2nd  aku kenal dalam BCR, pastu 

Husna(CF). Yang takleyh tahan, kenal jer SS terus masuk contest dia...hahha lawok lahh...pastu menang lak en...hikhik.... 

 yang 1st sape eyk...hahah..aku kenal Adamxis dulu, pastu dia g pomote aku nye blog...thanx ya~~

lain-lain, CL=masuk2 jer jadi ganas...hakhak
Elyna= aku ske panggil dia bos
Ainina=dia sudi dengar luahan hatiku same cam CF gak...isk3~ thanx eyh

& sume sume lah....hehhe....erk??tidak ketinggalan Jejaka Terhangat paw paw gak....hahhaha

Tp, BL on9 FB jer nanti...heheh....        

mane boleh tak on9 kan kan....hahha....ok lah tu je kowt...chow weiiiiiii!!! wassalam(~,~)

1 comments

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda