Life in Puncak Alam!

Wednesday, September 26, 2012

For the whole three weeks..... Alhamdulillah, I enjoyed my life here in Puncak Alam.. Currently pursue my degree in Health and Environmental Safety [kalau tak tahu pi cari sana, kang aku duk cita bukan hangpa nak baca] instead of degree in Pharmacy....=p pointer tak cukup...kehkeh......4 years to go...huhu...tak mengapalah kan....hihi....let the history keep burning up the spirit insyaAllah...

 But still aku gerak sorang2[cam biasa rempit] or dengan housemate[naik kereta kalau kelas sama waktu]  dari umah sewa untuk ke kelas...sebabnya....SINI....huhu....so, lets the pitcha  story the Morry! 

 tudung UiTM bagi tu kowtt...hoho




 hari2 nasi kukus..ramai betul orang jual...haha rm4.50...ok la tu ayam dia pon besaq! hahah

 Setia City Mall!! huhu...actually nak focus kat mamat2 yang duduk sebaris atas kerusi tu...style je diorang duduk...tapi aku nye DSamsung je....DSLR takde >.<

jalan2 tiba-tiba nampak nandos....bedal je...hoho lapar dah....lebih kurang adik beradik nasi kukus je ni kan.....huhu...btw, tak beli apa2 pun kat mall tu...mostly mahal okay...hikhik...

the buddies!

ehem...habis okayy aku makan ayam tu...[terpaksa..] huuuuu~ fries tu? urmm, tapau lerr...hikhik

om nom nom...makanan lagi...

oh man....can you guess where am I sitting? LOL...tempat kena rampas! so kena duduk belakang and....zzzzzzzZZZZ....i loike! even the speakers told you to do so! =P muahahaha...


at the back....and my ouzemate accompanied me lah...hehe...time ni ade program insaniah...huuhu...biasala penceramah pon mesti penat punya baca slide dia yang panjang2 tu......apatah lagi kitorang yang dengar...hikhik >.<


 aku dikira baiklah kan sebab pakai sebelah je....plezz cakap aku baik...ahahhaah..... =p tapi serious time penceramah buat lawak aku layan....hahah takdelahh teruk sangat layan dunia sendiri kan...macam mamat sebaris aku ni haaa....tido lena beb!.......hohohoho horlicks!





nak lagi? ok tak nak...


balik jom! huhu, hentam kereta membe aku...dah lama tak drive manual...hahah bantai jelah kan....terer gak aku bawak ....=p biasala angkat bakul sendiri tu....tak baik susahkan orang suruh angkatkan bakul untuk kita....#OKBYE!

ASSALAMUALAIKUM...... ;)





9 comments

  1. :hoho...wakakakap..omeynyer bl..
    buat lawak lak XD

    ReplyDelete
  2. @kasih suci

    aikk sejak bila tukar kasih suci nih...haha

    ReplyDelete
  3. wah .. best juga hidup kat situ .. XD

    eh .. kasih suci ni sapa pula ? XD

    ReplyDelete
  4. @CeritaSekupang

    YUP2...best gak..huhu....duk umah bujang la katakan...

    entah...p tanya dia hoho...

    ReplyDelete
  5. @CeritaSekupang

    YUP2...best gak..huhu....duk umah bujang la katakan...

    entah...p tanya dia hoho...

    ReplyDelete
  6. tak menahan part yang angkat bakul sndiri..haha :)

    ReplyDelete
  7. Bila graduate nanti boleh apply Safety Officer?

    ReplyDelete
  8. rindunyaa zaman belajaq..sobbss T__T

    ReplyDelete

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda