Shiqin The Loner...

Wednesday, September 19, 2012


Assalamualaikum...huuhu...dah cukup seminggu aku belajar....biasalah kan minggu pertama semua nak kena uruskan......inilah minggu yang serabut bagi aku...eyh! tak la se serabut korang kan...kehkeh...But still, kali ni memang tak sama macam waktu aku muda-mudi...ihiks >.< ....kali ni aku sangat loner....Loner lah sangat kan....haha....

  • mungkin sebab aku masuk kelas lambat, then, aku takde membe gerak ke sana ke mari...[alasan, tak dapat jadual... =______=" heh...tak pasal2 kena tolak markah untuk kelas English aku]

  • mungkin juga sebab aku seorang je yang duduk luar, yang lain duduk hostel.... [alasan duduk luar sebab aku malas nak kelam kabut cari rumah bila tiba semester 2, sebab kompem diorang akan halau budak2 ni semua lepas sem 1...muahahah....ok jahat disitu...] 

Eyhh terlebih bergurau pula ye...hikhik >.<

Dan bila dalam kelas plak? aku duduk sorang2 je...muahaha...kecuali dalam kuliah jela aku duduk je sebelah sape2...Ini sangat RARE! but still aku rasa OK gerak sorang2....hahaha....kalau nak tanya apa2, just SMS je sahabat handai kelas aku tulah [baru nak ngaku sahabat lah kan....muihihihi >.<]


Ok, habis dah drama aku....hehe....overall sebenarnya semua OKAY...huhu..lecturer memang happy go go funny LOL! Membe2 kelas aku selalunya diorang akan inform lah kalau ada apa2....tapi takkan lah asyik diorang nak kena inform kan....usually aku tanya diorang sebab aku kan jauh... huuuuuu~ Aja2 Fighting! (^^,)

The only Superb Lone Ranger! ................. [krik krik....]


lalalalaaa~

7 comments

  1. @unGu

    hhehe...rite ;) alhamdulillah urusan sume dipermudakn sbb adanya Allah...sbb tu tak kisah jd loner... ;) tp rasa pelik skit huhu...

    ReplyDelete
  2. alolololo. bila ag nak berdikari kan? ehehehe chayok!!

    ReplyDelete
  3. :lari bl cube untuk berdikari...gud2..x semua nk bergntung dgn org lain...

    ReplyDelete
  4. smart la pic lone ranger tu...haha.. :)

    faham macm mana perasaan menjadi seorang lone ranger!!! haha

    ReplyDelete
  5. FanBL kan ada >..< ekeke fan dah mai backup nieh... All the best yer BL

    ReplyDelete
  6. bagus!! masa i kat uitm dlu pn lone ranger gak..mmbe ade, tp i use to be lone ranger..handle class bagai, got attention from lecturers..ok wat..thing is, mmbe2 yg cari kita sbb suma info lect bagi kat kita..plus when seeking job pun got no probs!! thats good for being independent!! go2 chaiyo!!

    ReplyDelete

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda