Cara nak buang Lawati My Jodoh di Blog...Alhamdulillah =)

Wednesday, May 30, 2012

Assalamualaikum w.b.t... (~,~)V...bersyukur ke hadrat ilahi dengan limpah kurniaNya ke atas diriku dan anda2 sekalian kerana masih dikurniakan kesihatan..alhamdulillah...~~....eceyyhhh, tak tahulah kenapa, tapi sejak dua menjak ni aku rasa macam bersyukur sangat2 sebab permintaan aku yang baik2 semua ditunaikan oleh yang Maha Berkuasa, Allah s.w.t... =') terharu bebbb!!![eyhh, ade ke mintak yang jahat2?? time tengah marah kot...muahaha, tapi aku istighfar cepat2...takut dowhh!!] hahaa... Tapi mungkinkah ini ujian buat ku...wallahua'alam...








Haaa, nampak tu....aku tak letak pon...tiba2 dia muncul....aku mengadulah kat Bloggers Chat Room ..alih2 diorang cakap aku cari jodoh kat situ...cesss!! bukan nak kutuk myjodoh ni...tapi aku terlalu muda untuk semua tu okesss!! grr...hahaha.....OKlah jom tengok cara nak buang dia....kita bakor dia!!! muahahhaa....err err, tamo marah eyhh admin myjodoh... >.< hikhikk.



OK simple je!! korang kena buang widget Waktu Solat ni haa....oh no no You Have to!! Sorry to say, there's no other ways babe!! You must remove it!! muahahaha, drama plak kan....kenapa?? sebab aku terbaca kat satu blog ni, widget Waktu Solat ni adalah connected widget...aku pon tak paham sebenarnye...muahahha...mungkin widget ni dia tarik widget2 yang menarik ke blog korang....contohnya widget mencari jodoh tu la....kahkahkah....elok sangat letewww.... >.<



OK MISSION ACCOMPLISHED!! CONGRATULATIONS!! =D



sumber bernama: DR WORMIES oHMO2.. =O dia doktor cacingkah?? hikhik... kidding ye doktor.. =D

P/S: aku dah try cara search lawati my jodoh kat design template untuk di delete....but no points dear...hehe, korang takkan jumpa...kalau jumpa aku salute kat korang...ngehh!!

10 comments

  1. tahniah...

    membuang itu bermakna anda telah menemui jodoh anda... sapa dia??

    jeng3... hehe

    ReplyDelete
  2. kenapa buang..kan elok je ade kat situ...hehehe

    ReplyDelete
  3. ehhee, entah rase macam menyibuk je widget tu..hehhee =D

    ReplyDelete
  4. haii.singgah sini.JOIN GA syer jom!
    http://aisahloli.blogspot.com/2012/05/first-giveaway-by-aisahloli.html

    ReplyDelete
  5. macam tu pula kisah nya... terpaksa la buang widget waktu solat tu.. ada udang di sebalik kebaikkan rupanya.. huhu..

    ReplyDelete
  6. alaaa..kt pon sm..hr tu ada org hack fb ckp "i mmg cantik".. dorang kt sengaja buat plak..ngeeee...

    ReplyDelete
  7. ehm, sy pun pernah jugak terkena. mujurlah sy sempat buang terus widget solat tu. sbb dia saling connected

    ReplyDelete
  8. Ahhahah,,, crik jodoh pulk dh,,
    sbr jelah kak

    ReplyDelete
  9. wah cmtu yew nak buang..hehe

    TANIAH..:)

    ReplyDelete
  10. ntahnye.......... mmg mnyemak je widget my jodoh tu... akak udah ada encik suami wat pe lagi nk appear wiget tu kan? Asalnya mmg nk appear widget wkt solat, tetiba ada plak widget my jodoh yg menyemakkan blog akak. Google2 cari camne nak buang widget tu, jumpa blog ni... so, akak pun terfollow le blog ni...terima kasih la bnyk2 ats kesudian berkongsi maklumat berguna ni... :0

    ReplyDelete

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda