1 kebaikan exam atasi sebahagian keburukannya...

Wednesday, April 27, 2011

student yang dah "siap" jawab pastu tido

Assalamualaikum semua... (n_n) huhu...dah bersawang nampaknya blog ni kan...nampak tak?? buat2 nampak jela yewww.....nampak dah kan gambar atas tuh, nampak sangat macam korang kan kan...


bahahahah.......nak tengok lagi?? 
gambar aku tengah bersungguh-sungguh.....


hahahhh....yela sangat kann....takpe2 kite balik pada topik balik, kenapa aku cakap 1 kebaikan exam atasi hampir semua keburukannya?? 1 kebaikan tu ape plak kan?? haaa... ia adalah... 


DEKATKAN DIRI KEPADA ALLAH

nape aku cakap macam tu eyk?? haaa... sebab nye, time exam la segala ibadah sunat(solat hajat, bacaan surah Yassin, etc.) dibuat.

urm, keburukan exam:

1. Membe2 mulalah nak selfish ....takut kite beat dia . wallahua'lam~..  
2. stress memanjang sampai histeria...

3. tapi ade yang alim terlebih alim, nampak kawan tak solat mulalah cakap solat lagi penting dari study lah ape lah...hehhe...macam2...


macam aku je kan.... hahhahah...cuba korang fikir, kalau semua masalah kat atas tu kita atasi dengan dekatkan diri kepada Allah, bagi non-muslim ikut la diorang, insyaAllah semua tu dapat diatasi...seriously,

AKU CERITA MENDA NEYH SEBAB AKU APLIKASIKAN TIME SKUNK NEYH AKU TGH EXAM..ALHAMDULILLAH SEMUA BAIK2 JER...NGN MEMBE2 POWN OK JER..

tak macam exam2 yang lepas, aku ngn membe jadi berpecah...haish..sebab exam...hmm, kalaulah aku buat ney dari dulu kan bagus... tapi tak guna kalau-kalau neyh...bak kate cikgu aku "menda dah jadi, tak guna kalau2 lagi" =p


heheh..sekian dari aku....sape2 nak bagi pendapat sendiri boleh gak....meh debate ngn aku...hahha joking2 je meyh.... ~chow

12 comments

  1. saya amek exam camtu..nak tido gn nak bla cepat..huuu

    ReplyDelete
  2. time exam kan.ramai kwn2 jd lawan. tips, nota, semua tk nak share. sorok2.. hape pekdah nye sorok? kasi share la.. bukan nye nak tiru exam pun.juz share je.. masing2 la kan nak study kuat mana pun.. pelik tol manusia jenis nie

    ReplyDelete
  3. haha..btl3x..:P
    bley aplikasikn nie...
    tgh exam :fuh

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum..
    ct setuju... time exam ni, kita tau sape kwn.. sape musuh..siap ada kwn2 tikam belakang lagi.. apa2 pun.. bukan nak exam je ingat Allah.. tapi setiap hari ya.. pesanan utk diri ct juga =)

    ReplyDelete
  5. Assalam...hahaha.seb baik dah siap jawab.nie jgn lupa pass jawapan pulak...hu3.tp takut laa tido camnie...nnt mimpi2 tersebut nama eehem2 kan...malu sorg2.hehehe

    ReplyDelete
  6. mohon tunjuk ajar http://freedomismine-kimiez.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. stuju2...tyme2 exam jerr. .mula lah dkt2 kn dri kpd ALLAH . .

    ReplyDelete
  8. Assalam BL..:)

    pepatah kawan aisya pernah cakap pasal kalau..die budak besut..
    "main buah kalau, beruk pun tak kekah"
    haha..paham tk BL??

    maksd die, kalau kte asyiknya kalau je, beruk pun tak kan gigit...

    ReplyDelete
  9. cute giler entri ni. wakaka..

    (^__^)

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. Biasalah apabila peperikasaan semakin hampir boleh terasa demam peperiksaan. Dimana-mana lihat kawan-kawan mula mentelaah buku rasa stress pun ada. :-)

    ReplyDelete

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda