PG MALL REVLON CLEARANCE SALES

Thursday, December 31, 2020

 

Assalamualaikum and Hi!

PG MALL LOCAL E-COMMERCE PLATFORM IN MALAYSIA

Pasti ramai yang ternanti-nanti bulan Disember kerana terdapat banyak sale dan stock clearance yang di offer oleh peniaga atas talian mahupun di kedai-kedai. Berbekalkan azam baru yang bakal disambut pada tahun berikutnya, pasti ada antara kita yang ingin mencapaikan hajat “wislist” masing-masing bukan.

Tapi malangnya musim Covid 19 masih lagi melanda satu dunia namun itu bukanlah penghalang untuk kita capai hajat kita bukan? Macam sis sendiri, sis lebih prefer beli atas talian atau secara online yang lebih mudah, cepat dan selamat. Salah satu platform dan aplikasi membeli-belah dalam talian yang menjadi pilihan sis tentulah PG MALL antara top 3 Leading E-commerce Players.


PG Mall adalah satu-satunya lokal online platform di Malaysia. Ianya dikendalikan oleh PG Mall Sdn. Bhd. (836625-K) yang ditubuhkan sejak tahun 2017. Ianya adalah platform membeli-belah dalam talian nombor satu dalam Malaysia. PG Mall disokong oleh Public Gold Marketing Sdn. Bhd dan merupakan satu-satunya platform jualan e-dagang tempatan dalam Malaysia. 

Tujuan utama PG Mall dibentuk adalah untuk menyediakan platform perniagaan kepada para peniaga di Malaysia.  Jadi, para peniaga tak perlu risau kalau hendak menggunakan platfrom PG Mall ini kerana ianya dipercayai dan selamat.  

REVLON CLEARANCE SALE


By the way, siapa peminat tegar Revlon kat sini? Haa korang jangan lepaskan peluang untuk grab clerance sales by Revlon 31 December 2020! Apa lagi yang ditawarkan Revlon dalam PG Mall ni jom tengok:

- Tawaran diskaun sehingga 60% 

- Harga barang serendah RM9.90

- Free Shipping dengan pembelian minima RM30 dengan menggunakan kod kupon REVFREE


So, korang boleh terjah cepat-cepat dan grab okayh!  Jom tengok antara produk yang ada dalam clearance sale daripada REVLON just klik sahaja gambar atas tu okayh. 

Promo serendah RM1 dan penghantaran PERCUMA untuk pesanan minimum RM30. Banyak betul potongan harga dan voucher yang ada. Korang boleh pakai QR pay dan E-wallet selain online banking! Jom serbu sekarng!


Nak redeem free shipping jangan lupa masukan code REVFREE tau




Revlon Clearance Stock Free Shipping with minimum purchase RM30


Murah-murah nya harga dia kan? Banyak tu potongan yang diberi!! Sis pon teringin nak grab jugak!! Perempuan kan biasalah suka makeup2 ni hehe..


So korang tunggu apa lagi? Jom cepat2 shopping sementara ada offer Free Shipping! Jangan lupa daftar di SINI ya
.

Untuk Info Lanjut:

Telegram: https://t.me/pgmallofficial001

#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #revlon #clearancesale #freeshipping 


0 comments

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda