You are in the list!! =D

Wednesday, February 29, 2012

Assalamualaikum semua... hehe, firstly, thanks sebab korang sudi baca blog pieces aku ni... =) huhu, hari ni aku bukan nak buat list beli barang hantaran ke ape kayh.... >,< hikhik.... ni list "the best man of the year" [OK, kau memang bajet sangat shiqin!! =D] OK... abaikan..... 


So, pernah tak korang yang girls, menjadi teman tapi mesra membe guys korang kat luar sana?? hehhe, mesti ade kan....tak payah kelentong!! Kau kan HOT!! =D  So, macam mana korang treat membe lelaki korang tu?? agak2 sama tak macam korang treat Boyfie korang?? OK, aku paham korang budak baik....kapel lepas kahwin je....tahniah2!! satu penghargaan dari aku buat korang....


 OK, cantiknye baju dia... ~.~

nice kan bercinta lepas kahwin....

Sorry, sebab aku memang fail bab2 buat karangan ikut tajuk nihh...hikhik....(><,) Ok balik pada tajuk......pada aku, aku lagi suka berkawan....tapi bak kata The Other Khairul, lelaki kekadang dia mudah salah faham bila perempuan dah mula rapat dengang diorang.....kekadang aku sendiri dan mungkin perempuan di luar sana, tak sedar yang kekadang kita terlebih mesra sampai lelaki tu sendiri salah faham....




Tapi, ada something yang mungkin lelaki kat luar sana tak tahu mengenai perempuan.....kekadang perempuan memang sengaja tunjuk mesra dengan lelaki sebab diorang mungkin NAK atau DAH letak korang dalam "list calon suami" diorang.... kahkah....[bukan aku okay] Huhuhu, sebab tu lah aku tak kapel....hehe, dah lama gak tak share pasal aku kan....hehee, bukannya aku nak bertindak kejam dengan berkawan mesra tapi tak kapel dengan diorang.... dan bukan niat aku nak biarkan diorang salah faham...



Tapi....kalau aku dah buat hangpa salah faham, aku nak mohon maaf sangat2 kayh....seriously, aku layan semua macam sahabat2 yang lain....Aku pon tak berminat untuk berkapel lagi2 pada usia aku yang agak muda....kehkehh.....dan aku tak berminat untuk berkapel sebab.....


I only set my FIRST LOVE only for my dear future husband


Dan insyaAllah cinta itu yang pertama dan terakhir....no other men insyaAllah....=) so, kaum hawa kat luar sana....aku just nak share, kalau korang betol2 nak buat si dia jadi suami korang, so, jagalah batas2....dan yang paling penting, korang tak payah lah nak buat list juga kan...hahhaha....sebab dah jumpa kan dan si dia pon OK =D.....so, tak perlu lah nak tunjuk mesra dengan membe lelaki lain even korang anggap dia BFF korang....jagalah hati si dia kayhh =)..JOM TERJAH ENTRY SUPERB KAT SINI.......Kalau tak, jangan bagi harapan dekat si dia....kasihan si dia tau >< hikhikkk


pics: adapted from Permata Ungu




7 comments

  1. cs dah ada dalam list calon suami bl :tulis :lari

    ReplyDelete
  2. ermm...aisey rugi la dari dulu tak rapat ngan BL..konfem tak masuk top 10 calon suami..melepasssssssssssssssssssssssss

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum...

    ct pernah gak terfikir.. takut gak klu terlebih mesra..akan lebih berhati-hati bila berkawan..terima kasih atas peringatan ya cik shiqin..

    ReplyDelete
  4. hahahha... ape la bl.. hehehe.. bagus la kalu mcm 2.. smoga bl dipertemukan jodoh yang terbaik dr Allah swt insyaAllah :D

    masuk je la sini jngan malas2

    ReplyDelete
  5. Shiqin! Jom join giveaway "Mari undi Mena!" Aminah (Mena) adalah seekor kucing. Hadiah menarik menanti anda. Hadiah akan ditambah lagi dari masa ke semasa! ;)

    http://www.medeaz.com/2012/03/mari-undi-mena.html

    ReplyDelete
  6. Jom ramai2 join segmen ni! http://pikaeugene.blogspot.com/2012/03/segmen-rm50-for-lucky-superbawesome.html

    ReplyDelete
  7. x penah kut buat list org yg nak dijadikan suami.. hehehe..

    ReplyDelete

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda