Abah belikan mainan....kahkah XD

Friday, September 16, 2011

ASSALAMUALAIKUM....hoohoho
OK, perangai aku memang macam budak2...tapi, kekadang kalau benda serious aku memang serious....hohohohoho....Abah aku belikan mainan serious kot tak tipu hahahha XD nak tengok mainan ape??? jomm.....





hihihi....comeyl kan kan (^__^) ok nampak sangat aku tipu (--,-) hohoho sebenonye mainan ni untuk budak ni haaaaaa.....adess abah aku belikan untuk dia je lepas balik dari outstation.....aku tak dapat pape pon.....ok fine.....sangat jeless....==" .....

ni budak yang ishhh....buat aku gerammmmmm....hahahhaha.....




budak ni pernah mucul kat post aku before ni...hikhik...kalau rajin cariklahh...hoho...ok ko malas... (--,-)
aku pon malas sebab tu copy je yang ni dari post yang lalu...ok bai~

0 comments

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda