My Lovely Dovey Baby...

Monday, July 04, 2011

Assalamualaikum semua...hehhe, Aku dah ade baby ke?? hoho....ni bukan baby kucing, baby arnab ke ape..betol2 baby....manusia....human being....

Balik keje je mesti kena cium dengan aku baby ni....hihi....dah besar harap2 dia kacak luar dan kacak dalam.....






Muhammad Ryan Dani....8 bulan lebih...~.~

ade lesung pipit...hikhik......puji baby sendiri lak.... =p


ahhh ahhh, ehhh ehh....tu je yg dia reti....=p
muka tak same cam aku pon....hahhaah XD



p/s: actually, ni lah anak jagaan mak aku..ayah dia sarawakian...tu sebab name pon ryan.....hehhe...dah jadik anak angkat ayah aku dahh...sebab muka lebey kurang same cam abang aku mase kecik2 dulu...tapi abang aku putih lagi kot...skunk je dah gelap...hahhaah....


so, dia adik angkat aku la ni kan?? =p....tapi dah macam anak aku je aku layan dia....heheheh...macam la pernah ade anak aku nih....hahahh..still single but not available yet...auuuuuu ;p.....ok lah....chow~

0 comments

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda