Jangan nak buat malu diri sangat lah....

Wednesday, June 29, 2011

Assalamualaikum semua....heheh...tajuk nak gempak je kan...huhu ~.~ ok lah, sejak aku berpraktikal ni, banyak plak cerita2 yang aku nak kongsi dengan semua orang....hehhe....[macamlah ade pembaca aku ni kan] =p heheh....

Hari ni aku nak cakap pasal orang yang berlagak tak tentu hala last2 malu diri sendiri macam ni....

v
v
v
v
v
v
v
v





benda ni banyak berlaku dekat aku, sebab nye...aku ni character lain2 kekadang tak match dengan diri aku yang sebenar....haahah, macam astro lah kan...macam2 ade....XD haaa, mesti korang tak paham ape aku duk merapu ni kan...jagan riso, aku bagi situasi nanti insyaAllah korang boleh paham... (n_n)v peace!....


Situasi 1:
Yang ni, membe aku punya pengalaman....hehhe....suatu hari, dia ade temuduga untuk tajaan mara, tapi, time tu dia tengah keje kat sogo....memandangkan temuduga tu penting, dia pon pergi jugaklah dengan pakai baju sogo dia tuh...

Time on the way nak pegi pejabat Mara tuh, ramai lah bebudak MRSM kannn nampak je membe aku ni buat berlagak plak...jalan langgar bahu buat do nooooooo jee....cesssss....diorang tu tak tahu padahal membe aku ni nak pergi temuduga mara tu gak....=.= baru nak temuduga dah berlagak...membe aku pon MRSM gak...berlagak sangat dengan baju batik MRSM korang uhh...lepas je selesai........Tiba2!! ade la sorang makcik yang kononnya dialah orang paling bahagia time tuh...


Makcik: eyh adik, keje sogo yer?? 
Membe: ha'ah makcik...
Makcik: owhh, ni haaaa, anak makcik dapat UiTM [dengan bangganya]
Membe: Owh ye ke makcik...baguslah kalau macam tu....
Makcik: anak makcik ni dapat accountant tau...
Membe: [dengan nada cool] owhh baguslah makcik, anak makcik dapat UiTM mana?
Makcik: UiTM Kuala Pilah....hujung bulan ni daftar lah...heheh
Membe: [still cool kat luar, dalam panas] owhh, samelah saya pon nak daftar gak nanti, saya UiTM penang
              makcik.
Makcik: adik ni kos ape?
Membe: [muka slumber] kos farmasi makcik...=) [sengih lebarr]
Makcik: [terdiam]


XD wakakakakakakakaaaaapppppppp..... hambik kau sebijik!! hahahah....tu lah, nak berlagak lagi....kan dah kena....adoiii....makcik makcik....=.= 

p/s: aku tak sempat nak sharekan aku nye story......ok, aku sangat penat.....urmmm....time for bed....huhu....so konklusinya, korang jangan nak bangga sangat walau berjaya tinggi mana pon....

REMEMBER!! NOTHING IS OURS!! AND JUST BE THANKFUL FOR WHAT U
ALREADY HAVE!!




0 comments

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda