Surat cinta dari jejaka paling ayu

Monday, May 23, 2011


Assalamualaikum semua...

Hari ni aku nak share dengan semua especially adik2 yang da masuk Universtyle tu kan..hehehe....Aku bersyukur sangat2 sebab sepanjang aku study, ade je sumber yang meyumbang utk perbelanjaan aku...heheh....

Tempat study aku pon tak payah nak bayar mahal2 sangat, aku bersyukur sangat2....huhuhu erk....mana cite surat dari jejaka paling ayu???

Jejaka paling ayu(JPA) dia hantar surat cinta kat aku...hahah nape aku cakap camtu kan?? sebabnya, hari tu time meeting dengan Jejaka Paling Ayu, dia ade cakap, last2 sem nanti dia akan beri satu surat khas buat

Semua ahli Jejaka Paling Ayu ni....nasib kitorang la dapat "surat cinta" atau "surat putus cinta" ye ye jee.....Surat cinta ni dia bagi untuk cakap tahniah kepada siapa yang cukup syarat dia heheheh

Result aku tak de la cemerlang mana, CGPA 3.36...heheh tu je rezki aku tapi aku bersyukur gak sebab jejaka paling ayu still support aku lagi... Tapi ni baru sem berapa kan? Rileks dulu...hewhew

Dan alhamdulillah berjaya menamatkan pengajian Diploma Farmasi dengan cukup2 je CGPA 3.5. huhu...hoho...

Adik2 yang dapat GPA 3.5 dan ke atas, cepat2 mohon JPA ni tau tak rugi, hahah, selalunya dia cepat je approve...hahhah tapi tak taula sekarang kan...bahahah....nasib la korang kalau ramai pesaing......cepat rebut peluang ye adik2 [pomote jap]....huhuhuhu....

Thanx a lot kat jejaka paling ayu sbb support aku selama ni....boleh la aku buat blanja skit beli buku....yang banyaknya aku blanja buat makan dengan shopping.......bahahahahaha.....erk mampus aku kalau diorang baca ni..

Ok lah tu je yang aku nak cite hari ni, aku nak pergi siap2 blanjakan duit yang abang aku bagi semalam......hahahah


CHOWWW~

0 comments

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda