Senarai tugasan sebelum update blog

Monday, May 23, 2011


Assalamualaikum semua...(n_n)v

Actually, aku terlewat untuk cabaran menulis ni...heheh, takpe kan admin =p

So, korang yang nak join, just klik banner "hitam bergaya" kat atas tu ye....heheh

Ok, hari ni aku nak list je antara persiapan aku sebelum menghupdate blog...heheh, antara ye, sebab kalau nak cite semua memang mengarutlah jadi nya, mane tak nye...aku suka makan, tak kira masa, termasuklah time before menghupdate blog...hahahhaahahah XD [erk, gelak sorang2] =.=

OK lah ni list-list nya:

1. Kalau melibatkan contest, aku
lebih prefer usha orang punya entry terlebih dahulu,
jadinya, aku masuk contest last2 minute lah...hahahh tapi tak menang gak
1 kali je menang hari tu....heheh =.=

2. Kalau nak cerita pasal life aku, aku suka upload 
pics yang berkenaan dulu...ngeh ngeh...=p

3. Sebelum terlupa, haaa, mesti la aku tekan new post dulu bahahah
[gelak sikit weyh...=p]

4. For sure MR.GOOGLE aku bukak siap2
manelah tau aku nak pinjam2 pics dia ke...heheh

5.Yang paling penting, BCR icon tuh...hahahah, aku suke sangat2
so, aku akan bukak smiley box BCR tu sbb
nak letak kat Entry aku nanti...heheh

Urmmmm.....rasanya tu jela kot yang antaranya...hahahh....kalau nak tau
lebih just contact me kayh...eceyhh[why so serious?? <<<lagu pink] haahhah

chow~

untuk cabaran yang ni aku nak tag mereka2 yang aku sayang ni:

0 comments

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda