Burfday Saje saje jer...

Sunday, March 27, 2011



Assalamualaikum semua and SG (n_n)v...

ps: BL=aku lah tuhh....beauty lover

Actually, sepanjang BL hidup ni baru 4 kali jer sambut birthday
...1st, dengan family BL 2nd, time aku 

Form 3...3rd, time kat Maktab dulu, surprise jugak la,

4th, bulan 17 Februari 2011 hari tu...yang lain2 BL tak sambut, kawan2 bagi hadiah je kat BL...

Huhuhu... sebenarnya, BL rasa sayu jer sekarang ni kalau tiba jer 

hari kelahiran BL...tak tahulah kenapa....

sebenarnya, BL suka kawan2 sambut

birthday aku, tapi, adekah diorang sambut sebab nak balas sambutan BL kat diorang dulu?? 

mestilah kan...bila aku fikir balik, aku lebih suka bila tiba jer birthday aku, (tetiba aku lak) ;D

orang bagi ucapan yang seikhlas hati.

Doakan aku dunia akhirat...tapi siapalah aku kan kan...isk3~ Aku teringin sangat orang 

sekeliling aku wat kenduri macam maulidur Rasul tu...heheh....tapi harapan je la kan....

Aku teringat kat ustaz aku, dia cakap kalau birthday dah sampai tu jangan enjoy sangat...

bak kata nora danish "kita enjoy!" hahah... sepatutnya, kita dekatkan diri dengan Allah

dengan melakukan amal ibadah sebab kita semakin hampir dengan usia tua...

Ajal pown boleh datang bila-bila sahaja dengan ketentuan Allah...tak kira usia dah sekarang..

semoga iman kita semua perfect suatu hari nanti insyaAllah~~

ps: sorry la kalau agak annoying sikit kan...hahahahah..huhuhu.....hihihi..nah! burfday sape lepas nih....amik kek neyh... =P






6 comments

  1. hehehehe.. alaaa... SG pn pnah smbut skali je . kekeke

    ReplyDelete
  2. huhhhhhh...ieeza jeles :rokok hahhahhahahah XD

    ReplyDelete
  3. kite pun jarang sambut , huhu .....

    ReplyDelete
  4. teringat ss kenangan paling sweet dulu sambut besday..nanti ss cite..nanti bace tau dalam entri pasal besday list ni tau..kehkeh ;p


    psstt : Temerloh takde air T___T

    ReplyDelete

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda