Half Moon labuh hanya RM37 Shiqin Sunshine's collection!

Wednesday, May 29, 2013





OVERSIZED HALF MOON (DUAL TONE)

PRICE : RM37 (EXCLUDING POSTAGE)
MATERIAL : CHIFFON
SIZE : APPROX. 2 M X 0.75 M
*Actual color may vary due to lighting.*

To order, kindly pm/inbox us :)


ITEM CODE : ABN 65
COLOR CODE : PURPLE PLUM+ELCTRIC BLUE



ITEM CODE : ABN 66
COLOR CODE : CHOC PASTEL+DARK TURQOISE

ITEM CODE : ABN 67
COLOR CODE : NUDE BROWN+BROWN


ITEM CODE : ABN 68
COLOR CODE : SALMON+ANTIQUE FUSHIA

ITEM CODE : ABN 69
COLOR CODE : MINT GREEN+PURPLE



ITEM CODE : ABN 70
COLOR CODE : ANTIQUE BRONZE+MAIZE

ITEM CODE : ABN 71
COLOR CODE : BLUE GRAY+PEACH


ITEM CODE : ABN 72
COLOR CODE : BRIGHT PINK+PINK


ITEM CODE : ABN 73
COLOR CODE : CORAL PINK+BLACK


ITEM CODE : ABN 74
COLOR CODE : BURNT SIENNA+BLACK


ITEM CODE : ABN 76
COLOR CODE : MUSTARD+SALMON

ITEM CODE : ABN 77
COLOR CODE : PINK+OLIVE GREEN


7 comments

  1. oh silap soalan, nk tnya material ni jarang x ehh? ke kena pakai inner yg ada neck?

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum..nk tnye..ade ambil order lg x?

    ReplyDelete
  3. @ctrahmah

    yup item ready stock =)) boleh whatsapp or inbox di 013-4731696 ye sis

    ReplyDelete
  4. @Saya Sarah

    insyaAllah tak jarang sis lepas dililit... =)

    ReplyDelete
  5. nk tngok pndangn dr sudut belakang..labuh dye kt blakang cmane

    ReplyDelete
  6. nk tengok dr sudut blakang..labuh kt blakang agk2 mcm yg dpn jugak ke

    ReplyDelete
  7. Mana nombor2 kod utk tudung2 di atas?

    ReplyDelete

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda