Skytrex Adventure, Big Thrill!!

Thursday, December 27, 2012

Assalamualaikum semua.....so tanpa membuang masa meyh aku nak summarykan apa yang ada kat skytrex....dia ade 3 pakej... tengok kat SINI ... kitorang pilih Big Thrill harga rm45, tapi ade diskaun untuk 10 orang ke atas....

Sebenarnya, walaupun lepas diskaun harga dia rm43 tak silap aku termasuk tiket per entry rm3, tapi hari tu kepada sesiapa yang tak tahu, Jejaka Terhangat tambah duit dia sendiri di mana setiap peserta BCR hanya perlu bayar rm35 sahaja....hehe....baik kan bos? =p huhu...maklumlah anniversary BCR ke-2 kan....


The boys!!
Antara boys yang hadir: Shy, Ceritaskupang, Red, Noah, Pak Ya, Dayat, JT, Fared, Suffer8zine and Syed...


Cara booking? Lepas ni aku ceritakan kat korang...bukan sesenang je nak walk in tau? 
dah sampai situ kena naik bas khas utk skytrex!





pintu masuk....memang tenang tempat dia...wuhuu~
Ok, ni baru nak start....hihihi....gaya mcm dah habis... >.<

OK, cara booking disarankan korang booking online 2 MINGGU sebelum tu...kitorang booking awal sebulan kot...i meant bos lah yang booking kan.....hoho...memang selalu penuh lagi2 time weekend....aku tak taulah weekdays ade ke tak...kikiki....kena bayar sume siap...kalau tak pergi kira burn....hahahah....kalau tak nak membazir baik carik pengganti....


Yeayy....akhirnya sampai gak...huhu lambat skit...

Isi borang dulu before start.....

OK lah penat tengok keyboard aku membebel kan? so, enjoy the pictures lahh ^_____^


fokus je semua muke...XD haha...takut punye pasal....


ni flying fox yang paling rendah....ade yang tinggi, lepas ni, semua dah start tinggi!! Gayat giler aku bak hang!!
 
tangga yang memenatkan...haha, dah lame aku tak aktif bersukan(fuyoo aku bersukan??)....penat jugakla...

semua ko buat sendiri, faci dia tengok je...





 model skytrex of the year: shy, syed and fared...muehehehe









Sya comel je!! >.<


Batang paip yang panas!! haha rilek je muka fared


 
 Ade lagi challenges yang tak sempat nak tangkap pic...huhu....overall bagi kitorang best!! huhu...pasni insyaAllah extreme plak!! >.<


 









  Thanx kepada semua yang hadir!! (^__^) huhu...overall memang best!! aku paling gayat flying fox tuh...hahah....siap kena counsel dengan faci yang jaga kat situ...


walaupun kitorang(aku, sya, kay, syed) lambat gara2 exam final koku yg diberitahu agak lambat, tapi semua berjalan lancar....lagi satu, kitorng nasib baik jugakla sebab ade yang datang tapi tak sempat nak habiskan semua challenge sebab hujan...


tapi time kitorang tu...tepat2 je kitorang habis baru hujan turun lebat...before tu terkawal lagi... ~~ hehe....InsyaAllah nanti nak join lagi!!  


p/s: fuhh fuh terupdate juga blog aku akhirnya!! Thanx for reading!! Assalamualaikum~



 

Semua yang hadir!! CS is missing... kikiki >.<



18 comments

  1. salam.. ada di tag dalam segmen ini
    http://akelkiwanaekan.blogspot.com/2012/12/pencarian-bloglist-new-year-by-a.html

    ReplyDelete
  2. Perghh..best nyeww..rugi la saye tak join haritu..JELESSS..!!!!

    ReplyDelete
  3. best .... tak sabar nak pegi extreme plak . hee

    ReplyDelete
  4. 1st of all, shy nak ucapkan terima kasih bagi sesiapa yg sudi mesnapkan pic saya ye semasa di extreme tu...tak sangka plak ada bnyak pic..wah!..sungguh teruja <---ayat skema..hahaha.

    ReplyDelete
  5. @~Shy~

    hahaha...3 org yg pgg kamera tu pic nye bnyk XD....hahahah....takpe2 ade lg satu kamera =p

    ReplyDelete
  6. Kenapakah ada gambar model lori tu? =.="

    ReplyDelete
  7. nak join yg extreme tu plak :tlg

    ReplyDelete
  8. Ok jeles ! kbai ! jeles ! ! ! !

    ReplyDelete
  9. salam sukses gan, bagi2 motivasi .,
    Hidup akan menjadi indah jika kita bisa bermanfaat untuk orang lain.
    ditunggu kunjungan baliknya gan .,.

    ReplyDelete
  10. Nice blog :)
    salam kenal sobat :)
    di tunggu kunjungan balik.nya ya !terimakasih ...

    ReplyDelete
  11. assalamualaikum, saya nak tanya. saya dah booking tiket. nanti kat sana macam mana nak buktikan yang saya dah bayar ? bagi reference no ke ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wassalam.. haritu refer berdasarkan nama yang dah book

      Delete

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda