Hargailah sesuatu seadanya.... =')

Tuesday, September 13, 2011

Assalamualaikum semua...heheh, hari ni sentuhan kalbu sikit...hehhe....sebenarnya yang ni aku petik dari Facebook.....kisah agak menarik....hehe....enjoy! =)

Gadis : Kenapa awak ikut saya ni ?

Lelaki : Saya tak tahu.. Awak cantik sangat.. Saya rasa , saya dah cintakan awak, 
Gadis : Hmm , awak tak jumpa lagi kawan saya , dia lagi cantik dari saya..

Lelaki : Hmm ?

Gadis : Dia ada di belakang awak...
 
Lelaki : *pusing* Tak ada siapa pon..

Gadis : Kalau awak betul2 ikhlas cintakan saya , tak mungkin awak akan pusing[sambil tersenyum]  
*cintailah dan hargailah seseorang itu seadanya[akhlak dan budi pekerti yang baik] & bukan kerana paras rupa :)
jom tengok video ni plak...(n_n)


0 comments

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda