"Segmen Ramadhan Jejaka Terhangat: Makanan Buka Puasa Kegemaranku"

Monday, August 08, 2011

Assalamualaikum semua....(n_n)v heheh, nampak nya dah dua tiga segmen gak aku join bulan Ramadhan...bagi aku semua menarik....heheh...yang terbaru ni pon menarik...sape2 nak join klik je banner lelaki HOT kat bawah ni yer...=p [kipas JT jap...ngeh~]



OK2...amaran kepada sesiapa yang tak kuat iman nak tengok berhenti sampai sini je yer....hakhak!! =D 


JOM KE RANCANGAN MARI BERBUKA!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



First, aku memang suka air ni...hehehe...lagi2 sejuk..lepas makan kurma je...terus bedal air neyh.....perghhh!! lega sangat lepas hirup air ni+pekena buah dia lagi....huhu, sepanjang bulan ramadhan ni, air ni banyak kali dah dihidangkan...~.~

OK, next...[cam tulis karangan "how to make it?"  je plak..huhu]...yang ni kekadang je aku minum time berbuka....tapi, aku suka sangat lagi2 lepas makan pedas pekena air neyh...hahaha....HOT gituhh!!



 
OK, yang ni plak kuih wajib ada time aku berbuka...suka sangat kuih ni...lagi2 bila dia sejuk....wahhh!! terasa butir2 jagung yang enak gituhh!!

Yang ni pon same...~.~ mesti ada....aku jamah sikit sebelum makan nasi berlauk...huhu...mana tah ayah aku dapat...hikhik....terima kasih abah!! ~.~





Yang seterusnya ni lauk yang wajib ada bagi aku...hahha, apa2 yang goreng tepung....hikhik ><, antaranya ialah:..................


AYAM GORENG TEPUNG



CENDAWAN GORENG TEPUNG

UDANG GORENG TEPUNG




p/s: banyaknye kan kan JT...ish2...melantak ke ape aku neyh....hahahah....semua makanan kat atas tu aku jamah je okayh....huhu....tau kan JAMAH....melantak lepas maghrib kot... hakhak....XD....

OK, biskut almond dah siap!!! anda dijemput makan:

siti safiyyah [semakin bz dia skunk heheh...nak kasik dia bz lagik]
OK DONE...(n_n)v

0 comments

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda