Beragaklah sikit....=="

Sunday, August 21, 2011

Assalamualaikum semua....urmm, semalam aku keluar naik tren...LRT, MONORAIL, STAR, semua aku naik semalam...penat sangat~ fuhh....


Urmmm, padan muka aku sakan sangat berjalan...ngeh~ Tapi ada lagi benda yang menambah beratkan aku punya penat plus marah, annoying semua ada....==" ada ke patut?? tak patut...eyh2 belum cerita lagi.....ade ke patut hampir semua tren yang aku naik ade PASANGAN MELAYU BERPELUKAN??? haaa....amik kau aku highlight lagi tuh....BULAN RAMADHAN LAGI TUH??? *istighfar istighfar aku banyak2....huhh!!




Aku nak mengelak dari terpandang diorang siap pusing 360 degree lagi tuhh ada jer kapel berpelukan...BF/ SUAMI peluk pinggang GF/isteri....==" tau lah penuh kan tren lagi2 time nak dekat raye ni....peluk konon2 takut terlepas hilang ke???? ==" *sigh sigh sigh...huhhh...mesti korang terfikir kenape aku nak pelik diorang suami isteri je pon berpelukan?? Tapi masalahnye diorang tu suami isteri ke???


Aku ni nak berfikiran positif la kan, so, aku just expect je diorang tu suami isteri...maklumlah kan skunk muda2 18-19 tahun da kahwin...untunglah~ Bagi aku kalau betul lah pon diorang suami isteri ade ke patut berpelukan kat depan aku???? eyh2 plus depan orang ramai lagi tuhh....pelukan GHAIRAH pon ada[ni aku nampak berlambak kat mall tengah ramai2 kot] ==" yuckssssss!!! ade ke patut???




Tapi semalam ade kapel ni...pegang tangan tengah ramai2 sempit la kan....tapi aku dari tepi time tu, aku terputus dengan membe aku....lepas aku dah tengok sorang2 pasangan kapel lalu, aku pon menyelit lah dari tepi, so satu pasangan kapel terputus....hakhak....aku nampak gak diorang macam bengang, tapi dah ramai2 kan...wat slumber je sudehhh...><, hikhik....



p/s: kalau rasa diri tak boleh tahan nafsu dalam bulan Ramadhan di mana syaitan semua dibelenggu, nampak sangat korang tu teruk dalam bulan2 lain selain Ramadhan...==" buat malu jerh....





0 comments

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda