BEN ASHAARI : BLOGGER LELAKI vs PEREMPUAN

Sunday, March 13, 2011

Assalamualaikum semua....(n_n)v...and hye to those non-muslims...

Oklah, entry ney sebenarnya mengenai bloger boys and bloger girls.

Kalau nak join, just click kat gambar bawah ni OK....Nak tau ape

yang versus versus ney kan...gaduh ker?? haa, scroll ler kat bawah...hehe...




Laaa, kena jawab soalan rupanya....nak skema jawapan??mane boleh..cikgu cakap "hang pikiq la 

sendrik"...hahah(cakap utagha cam Matlutfi and Anwar Hadi plak)


ps: sorryla yer guna bahasa rojak...heheh....ok lets continue~~
  1. Dalam memberi pendapat dalam entri , apakah blogger lelaki benar benar ikhlas ? 
     Sepanjang yang aku baca, lelaki mostly komen yang bagus2 jer kalau blog tu blog perempuan. Kalau lelaki komen kat lelaki pown ade yang bagus2 jugak....so, conclusion nye Allah jer yang tau korang ikhlas ke tak....hehe
  2. Blogger lelaki malu nak letak gambar ? Kenapa ?
    Setahu aku yang letak gambar ni selalunya kalau dia rase dia hensem. betol tak?? sape nak letak gambar yang huduh kan kan? Pastu ade yang letak character jer contohnya macam IRONMAN....erk.......contoh je yer...so, pendapat aku la kan, lelaki dikira sebagai pemalu sebab tak ramai pown bloger laki yang wujud...hahahah....sebab tu kita tengok sikit jer bloger laki yang letak gambar....padahal aku rasa same jer laki ker perempuan dua2 ade sifat malu...heheh


  3. Pada pendapat anda , kenapa lelaki berblog ? Secara umum ..
    Ade lelaki yang suka femes secara alam maya sebab kat dunia realiti diabaikan....erk girls pown ade kowt...so, another one way to become famous is to have a blog...tol tak?? macam aku ker?? hehe..
  4. Blogger lelaki lebih mudah dapat ramai follower berbanding perempuan ? Kenapa ?
    Macam aku cakap kat atas tadi tu, kalau dah blogers nye ramai golongan wanita, so, paham paham jela yer dok...heheh
  5. Blog lelaki yang anda wajib masuk setiap hari ..
    Ade ker??hahah....jap2 nak fikir jap...setiap hari takde kowt, tapi yang paling banyak dah jalan2 kat blog Jejaka Terhangat kowt....erk??  agaknyalah...
  6. Jika anda blogger lelaki , apakah yang akan anda letak dalam blog anda ..
    Teringin nak letak gambar aku posing kalau aku lah lelaki paling hot...hahahah....lagi nak letak pasal aku punya life je kowt yang paling banyak...boring kan? tp kalau dah hot, mesti ramai pembaca kan..mesti diorang nak tahu life aku tol tak..heheh
    p/s: hahah....dah habis baca kan? ape lagi komen lah...heheh...cik tak pakso...terpulang kat hang noh....hehe....itulah versus versus yang aku cakap tadi....segala yang aku tulis tiada niat untuk mengutuk atau buat golongan Adam sakit hati ke ape...Just for fun jer kayh....

    THE END

4 comments

  1. tak semestinya lelaki buat blog nak femes...macam saya buat blog just suka2 je... klu ada orng baca terpeluang la..tak paksa pon..haha

    pasal laki yg xnk masuk gmbr tu takot kena kutuk err apa.. sebab tak hensem ..keh keh..

    beloganakmuda.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. singgah balas dari bloh abg ben..

    ReplyDelete
  3. :) Qin, meh amek tag kt blog saye yee...:)

    meh ke rumah..
    ~smiley baggy giveaway~
    keep in touch ye..♥♥♥

    ReplyDelete

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda