PRINTCIOUS :Hadiah/Cenderahati Yang Menarik Buat Tersayang

Thursday, December 17, 2015

Assalamualaikum and hye!

Masih tercari-cari hadiah atau cenderahati yang menarik buat tersayang? Atau masih mencari hadiah untuk rakan atau saudara yang mahu melansungkan perkahwinan atau menyambut hari lahir? PRINTCIOUS.COM ada apa yang anda cari!

PRINTCIOUS.COM terkenal dengan tagline nya Precious Gifts From Your Heart! Macam -macam ada jual di Printcious.com ni tau antaranya t-shirt, mug, puzzles, bantal, tetikus , rantai kunci dan lain-lain!


Kenapa korang mesti beli dengan PRINTCIOUS.COM ni? Sebabnya korang boleh design sendiri mengikut kehendak masing2 online tau!  Design boleh disertakan dengan gambar anda dan kata-kata khas yang sesuai untuk semua majlis pemberian hadiah seperti hari jadi, perkahwinan , tamat pengajian, ulang tahun atau acara-acara korporat. Menarik bukan? Tapi ambil design yang sedia ada pon dah cantik tinggal tambah text jer.. Rambang mata dibuatnya!!

KELEBIHAN LAIN APABILA BERSHOPPING DENGAN PRINTCIOUS.COM:

Mampu Milik - cawan foto dicetak dengan gambar & mesej anda hanya RM28 ++ 

Boleh Digunapakai- untuk tshirts , kita boleh memakai. Bagi "casing" telefon bimbit, kita boleh menghiasi telefon pintar untuk tampak lebih menonjol & unik daripada orang lain.

Mudah Digunakan - dengan platform dalam talian & aplikasi mudah alih ( yang akan dilancarkan tidak lama lagi) , menyiapkan hadiah DIY adalah sangat mudah dalam hanya beberapa klik.

Memorable - "puzzles" yang dicetak dengan gambar anda & mesej hari lahir yang istimewa bagi yang menyambutnya!

So, apa tunggu lagi? Pergi serbu website PRINTCIOUS.COM sekarang ok sebab tengah promosi harga mampu milik!! Macam biasa kalau nak order kat website kena lah sign up dulu kan... So, jangan lupa sign up okayh lepas tu baru proceed order =)

So, nak tengok apa yang saya beli dengan PRINTCIOUS.COM ni dan bagaimana servis mereka? Nantikan entry post yang akan datang okayh ;) Sementara tu, saya nak share teaser bantal yang saya bakal terima nanti.... =p comel tak? kehkeh..till then peeps!






















UNTUK MAKLUMAT LANJUT:

FB PAGE: PRINTCIOUS

WEBSITE: PRINTCIOUS.COM

HAI KORANG, NAK TAHU TESTIMONI MACAM MANA? HEHE TENGOK SINI KAYH ;)


3 comments

  1. Cantik gakk.. Rasa nak try buat satu.. Nk print mug

    ReplyDelete
  2. Boleh buat koleksi peribadi atau khas untung pengunjung blog

    Singgah dari www.arzmoha.com

    ReplyDelete

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda