Super Squad! Bloggers Movie day Out!

Sunday, June 01, 2014


Assalamualaikum...


Beberapa minggu yang lepas, aku telah menerima invitation daripada Bro Framestone berkenaan preview filem tayangan Super Squad. So dengan rasa terharunya, aku pon accept and cepat2 aku beli tiket balik KL... *nak buat Bro terharu plak... >.<


Cerita animasi kartun2 ni memang aku minat... fefeeling muda la katakan... so jom zasss gambar!



With Elly yang comels


Movie Day Out Bersama Bloggers untuk Filem Super Squad
Tarikh : 17 Mei 2014
Tempat : Cathay Cineplex, e@Curve Damansara
Anjuran : Bro Framestone



 Thanx geng BCR sebab sudi temankan aku... Crow, Yana and Yuyu yang ayuu~




Antara snapshot dalam filem animasi Super Squad. Filem animasi Super Squad menggunakan suara beberapa artis terkenal iaitu Aaaron Aziz, Dafi Ismail Sabri dan Diana Danielle. *Haaa saje aku besarkan... abg aron kita pon ade tauu...
 


 






 Yeayyy happy ending for sure! #ehhh




 with the director Bro Framestone yang meletops uolss... *kasi aircond skit kat bro.. tak main kipas2 dah xD






With fanacheksaat yang cun gituw...huhu  kebetulan terjumpa plak time tu... fana ni femes tau... korang boleh cek event2 yang dia di invite kat blog dia~~


 Fefeeling retis dengan fana >.<



 Antara bloggers yang hadir *siapa dapat cari aku dalam ni dia hebat.. psstt gambar dari blog fana...gambar aku banyak blur T_______T

 Elly dan Danny bersama pembikin filem ni...haaa hebat kan diorang ni...So, ayuh support orang Melayu!




JANGAN LUPA SAKSIKAN FILEM ANIMASI SUPER SQUAD YANG BAKAL DITAYANGKAN PADA 5 JUN NANTI KAYH!



IKLAN SAT...


THANX FOR READING THIS ENTRY...KBYE~


4 comments

  1. PCL tak perasan yg mana satu blogger shiqin sunshine ...yeah #supersquad , filem animasi tempatan terkini dan hebat... jangan tak pegi menonton ye kita support !

    www.nazlee.com

    ReplyDelete
  2. wahh.seronoknye rmai2 kuar. nak join gakkkk

    ReplyDelete

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda