Review filem "The Flu" filem korea beb!

Tuesday, September 17, 2013

Assalamualaikum.

budak kecik dalam gambar tu memang cute sangat!!


For the first time ever aku tengok filem korea kat wayang... serious best! nampak iklan kat atas ala2 macam cerita hantu dah kan? tapi sebenarnya ni cerita pasal disease H9N1... huhu ye kot... 


Tapi yang paling penting hero dalam cerita ni hensem pastu heroin dia muka macam ala2 aku skit.......... *krik  krik





ok tu dalam gambar je korang tengok... dalam filem memang macho gilerr..... =3 Balik pada tajuk..... ehemm.. cerita ni dari segi aksi, effect semua memang aku suka... dari babak saspens, lovely, cutie, touching semua ada... yang paling penting aku dapat recall balik apa yang aku belajar dulu bird flu atau H1N1 ubat dia Tamiflu... =p







Tapi dalam cerita ni flu dia dahsyat weyhh... dia attack manusia... lepas tu yang kena attack semua dah ala2 zombi aku tengok.... lepas tu mati... serious saspens jugak la...ngeri pon ade....ending dia plak........ haaaaa.... surprisee!! =3    Ok, itu je yang aku dapat review... rasa macam nak beli plak cd dia... ihikss... watak sampingan yang pegang watak MR. Presiden pon hensem... kbyee...




follow me on instagram shiqin sunshine(promote2! =p)



Jangan lupa singgah kedai online iollsss...

klik klik ;)



cara nak order semua ada kat situ... RM 29 Jerr... ;) 

material: royal chiffon
size: 2mX0.7m
insyaAllah tak jarang kalau lilit ;)





4 comments

  1. kira cerita ni masuk blockbuster la? wow :O

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum awak. best ek? sheila jarang tengok movie Korea. hehehe. Tapi Running Man sheila suka! heeeee. cantiknya tudung awak jual. termasuk postage ke?

    ReplyDelete
  3. @Sheila Salim

    waalaikummussalam..hehe best best.. =)

    postage rm6 smnnjung... rm9 sabah/sarawak ;)

    ReplyDelete

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda