Doa Akhir Tahun dan Awal Tahun...

Wednesday, November 14, 2012


Jom bukak strory baru... ~~


Tahukah anda, menjelang sahaja waktu maghrib nanti BERSAMAAN dengan tarikh saya mengepost entry ni, masuk lah kita pada tahun baru mengikut tarikh Islam....iaitu bersamaan dengan 1 Muharram 1434 H....


Bersempena dengan itu, saya di sini nak share doa akhir tahun dan awal tahun dengan korang semua... (^__^)  baca doa akhir tahun dulu, then barulah baca doa awal tahun...


klik pada gambar untuk efek besar....



so, kepada penduduk Puncak Alam...anda dijemput hadir!! hehe...Salam Awal Muharram dan selamat buka buku baru =))



p/s: hari ni mood aku agak ayu....gambar posing pon ayu....hehe plezz jangan ganggu mood aku yang tengah ayuu... lalalala~ Thanx for reading this entry! Assalamualaikum!





12 comments

  1. Sangat2x ayu, hihii
    Salam maal hijrah :)

    ReplyDelete
  2. perkongsian yang bgus......edy pon tak hafal.hehe

    ReplyDelete
  3. Selamat menempuhi tahun baru Islam..moga iman, ibadah, cinta kpdNya juga cinta kpd rasulNya bertambah, meningkat bertingkat tingkat..erk..(^^)/"

    ReplyDelete
  4. hai kak ayu.. eh kak shiqin ayu.. lalala :P

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah..bertuahnya kakak..Saya sendiri pun tak pergi ke masjid untuk join baca doa akhir dan awal tahun...huhu..

    ReplyDelete
  6. dah lewat tapi nak mengucapkan salam maal hijrah gak =)

    ReplyDelete
  7. salam maal hijrah. ayuh buka story baru. doakan gua saudara2 di palestin. salam kenal.

    ReplyDelete

  8. kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
    Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
    ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

    ReplyDelete
  9. walau dah tersangt lewat, nak cakap salam maal hijrah jugak:D

    ReplyDelete

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda