Baru Ku Tahu....Perit rupanya..... =)

Friday, November 18, 2011

Assalamualaikum... =) hehe....mesti antara korang semua ni pernah mengalami PUTUS CINTA.... aku percaya semua orang pernah jatuh cinta dan aku sendiri pernah jatuh cinta....

 
Cuma yang rasa keperitan putus cinta ni mesti orang2 yang dah "declare couple" pastu "break up"....perit sangat sebab yang KONONNYA nak jadik menantu mak kita rupanya dah hancussskan hati kita....heheh, nak nak pulak bila duk sorang2 dalam bilik duk pi kenang2 waktu bersama dengan si dia.... alahaiiiiii korang.....kan dah jadi mata cam panda dah....O_o



Tapi kalau korang betol2 nak tau....cubalah bercinta dengan Dia plak....haaaaaaa, Dia.....tatau?? tulah asyik sangat duk pi kenang si dia yang kononnya nak jadik menantu mak hang.......Dia yang aku duk sebut ni dah tatau sapa....ishhh...




Dialah Allah Yang Maha Agung Cinta Kekal Abadi.......





Sekadar perkongsian: Pernah sekali aku tak tahu kenapa jiwa aku kosong, rasa dunia ni dah tak nak kat aku... ='(( kenapa?? aku pon tak tahu...kekadang aku terfikir terlalu banyak sangat aku HAVE FUN kat dunia ni sampai ibadah pon buat tak khusyuk dan sambil lewa....


Kalau korang nak tau, perasaan aku samalah lebih kurang macam korang PUTUS CINTA tu....peritnya rasa jiwa kosong.....otak tak tentu hala...sampaikan aku pi tanya "Kenapa Ya Allah, kenapa, kenapa, kenapa kau buat aku macam ni?"  =((  memang kejam soalan aku.....lepas tu mulalah aku buat drama kat bilik aku sorang2 kat atas sejadah......sampai esoknya bagun dah macam panda mata aku.....





Aku nangis minta maaf kat Allah kot2 la aku ada buat silap ke....sampai jiwa kosong macam tu skalikk........Mungkin Dia mahu menguji aku dengan menarik nikmat kebahagiaan dari aku ke kan... heheh...tapi, jangan risau sebab laju je cinta korang dibalas..... =') yang penting korang mohon dengan sungguh2....esok2 tu aku bangun mesti tenang dah hati aku....macam orang tengah bercinta pon ada





=') jadi korang kalau nak bercinta pastikan cinta korang abadi pada Dia, dan kemudian barulah yang lain2.....setiap saat korang rasa cinta korang berbalas.....setiap saat korang rasa satu alam ni sayangkan korang.....perasaan itu hanya orang yang benar2 ikhlas dalam beribadah kepadaNya....



NOW TELL ME.....




p/s: hehhe...mana aku tau peritnya putus cinta eyk?? huhu...sebab perasaan tu pernah membe aku cerita kat aku dan aku pernah alami KONON2NYA "keperitan putus cinta" dengan secret admire aku.....hehhe, bukan aku bercinta dengan dia ke hapee....ni sebab secret admire aku ni gataiii rupanya pi break, kapel, break, kapel ngn banyak pompuan.....selama ni usha dari jauh je.... ngehh..... =(( baru ku tahuu kini......=))...U R REJECTED!! heheh.... poyo plak =p

0 comments

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda