Koleksi gambar kuh...[by Akil]

Saturday, August 06, 2011

Assalamualaikum semua.....hehehhe, hari ni nak buat show kejap pasal boyfriend aku...ngehhh~[BEAUTY LOVER]


JOM TERJAH!!..

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



Photobucket

Akil: nama aku juga dikenali sebagai Akil...kat atas tu pics
aku...satu cool, satu lagik buat2 tak cool...actually aku memang cool kayh!

Akil: well macam korang tengok kat dialog tu kan...aku nak
pergi kerja carik duit untuk girlfriend aku nama dia....


Akil: huhu....dia memang suka men game...sampai pak usu aku
ajak dia men pon, laju je dia nak nak....hikhik... ><,

Akil: hahahah...aku memang tak puasa...
girlfriend aku je puasa...hikhik.....tak puas hati?? jom lawan...ngehh~


Akil: takde keje time cuti..pergi date lah dengan girlfriend aku...hikhik...><,



Akil: OK, pewot aku memang bolat....(==,)




Akil: Lastly pic aku dengan girlfriend aku.... 
 
 
 
 
 HABIS!! hehhehe.....
lame tol aku menaip....beberapa jam lepas tu
barulah siap...huhuh... ~.~ 


pesanan dari girlfriend aku: heheh, tak salah rasanya nak couple
dengan budak kecik[yang baby kayh].....ngeh~ yang penting aku tak buat
benda yang dilarang dalam Islam.... =p


BYE SUME!! 
"SeLAMAt
MenYaMbUt RamDhAN Al-MubArAK"



0 comments

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda