Cara atasi orang suka cakap besar

Wednesday, July 27, 2011


Assalamualaikum semua...agak2 ada motif tak aku letak gambar boyfriend aku kat atas tu?? heheh...ops, gambar crush korang....=p Si Won suka cakap besar ke?? erk?? lupa plak readers aku ada lelaki juga rupanya....nak kasi fair kan...nah nah....

-
-
-
-
-
-


Cantik kan Lisa pakai tudung (n__N)v....heheh, actually memang aku ada motif letak gambar dua2 artis ni....hehhe, kekadang kita tak sedar diri kita tak secantik mereka...tapi kenapa perlu jadikan mereka pujaan bintang hati, kipas susah mati semua tu?? hehe, tak perlu rasanya....



ada yang aku jumpa kat merata-rata tempat di Malaysia ni, muka tak seberapa lah kan, lepas tu nak bangga bila berpakaian[sendat, seksi, style emo black parade konon] dan berbangga dapat meniru identiti idola mereka.....biarlah kita tak secantik diorang, tapi yang penting kita menjaga batasan semua ye anak2 [haaaa, semput...]...OK2 ni hanya mukadimah je =p jom terjah perenggan seterusnya....


Bila korang hadapi situasi berikut, cuba try tips yang aku bagi, agak2 menjadi tak....hehehhe


1. Bila dia dah mula "berbicara", korang buat-buatla emergency...

haaa, korang mesti dah kenal kan antara membe2 korang yang suka cakap besar ni....[takyah nak tipula...cam den tak tahu hang suka duk ngumpat dia pasai dia suka cakap besaq...=p] ...apa kata, bila diorang  nak mula cerita diorang, korang cepat2 buat2 pergi toilet ke, buat2 ade orang kol ke...acane cara dia?? [konon2nya phone korang silent laa, pastu buat2 la vibrate...hahha]




2.Kalau barang baru, mintak la pinjam kat diorang




3.Buat-buat sangat risau/kagum dengan cerita diorang




p/s: semua hanya lakonan semata2...ok, memang aku takda
kerja nak edit2 semua ni....yang penting korang paham kayhh...(n_n)v 

OK dah ngantok...selamat malam semua...Assalamualaikum~



1 comments

  1. cakap besauuu...mmg rmai yg mcm tu..nk je aq tampo mlut tu..ckp nak BOOOMMMM je...membe ad gak mcm tu..

    ReplyDelete

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda