Segmen Mencari 50 Blogger Cun Untuk Bloglist

Sunday, June 26, 2011




Assalamualaikum... (n_n)v
heheh....no komen pasal tajuk entry...huhu....cun eyk?? =p...agak2 cun tak aku?? hahha XD....prasan sendri pon ok kan...kalau nak join segmen ni klik je header atas tu eyk ;).. hehhe... aku tau segmen ni pon dari NINA...cube tengok NINA ni cakap ape pasal blog syaf >>>>> sini ...


heheh....BL pon same cam NINA gak... ~.~ ske header syaf yang sekarang neyh....jom terjah >>





hehhe tengok ni...header dia menarik skunk....nmpak lg professional....hehe...yang dulu pon ok gak...cuma suka yang ni lebih skit =p aku jarang masuk blog orang...hehhe..sejujurnya, termasuklah blog syaf ni......aku harap semua paham...kalau line slow, nanti memang aku tension skit jalan2 blog orang neyh....aku pon dah busy skit sekarang sejak practical start ni....huhu......hhehe tu sbab kekadang aku suka jadi silent reader....mana2 entry yang aku suka aku akan terjah...heheh termasuklah entry syaf, dia suka post pasal kata2 semangat.....=)



Syaf nak tau ke blog aku ni pasal ape agak2 eyk?? huhu..... sejujurnya, aku post ikut suka aku.... XD hahahah....kekadang ade pasal life....ade benda2 yang aku suka ke....senang cerita blog aku cara aku lah...heheh....tapi kalau aku terbuka je terima komen yang boleh dipakai...terutama otai2 cam syaf ni kan...heheh, [saje nak kipas jap] =p hehhehe, apa yang aku tengok syaf ni punya sifat ingin belajar tinggi pasal2 blog ni....bagus lah...jangan jadi macam aku dah...heheh....



memamg quote aku " ikut suka aku, asalkan aku tak susahkan orang" =p .... heheh......[takde kaitan =p]

p/s: kalau BL tergurau kasar ke sory ye syaf....tak sengaja =) kalau tade baguslah XD....

0 comments

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda