Allergic Reactions

Sunday, May 15, 2011

Assalamualaikum semua.....(n_n)v

Actually, aku bukan nak share dengan korang pasal Allergic Reaction

secara scientific, tapi aku nak share reaksi allergi yang wujud secara

lumrahnya dalam diri manusia tak kira laki mahupun perempuan...


Korang sedar tak lelaki mahupun perempuan bila berhubung [tak kira la face to face ke ape kan] mesti reaksi berubah. Ni la yang aku panggil allergic reaction tu.. haa, nak panjang cerita lagi?? Laki ataupun perempuan mulalah lemah gemalai semacam especially bila berhubung dengan crush masing2... hahah XD...macam aku je kan... Anyway, sambung lagi bacaan korang dengan situasi allergic reaction tekanlah read more macam biasa...hehe

SITUASI 1:

Time tengah koling2 dengan crush/bf/gf:

Ahmad: assalamualaikum..hye awak sihat hari ni?
Exora: waalaikummusalam w.b.t.. hye awak..alhamdulillah saya sihat je hari ni.
Ahmad: owh baguslah, awak dah makan ke?? dah solat??
Exora: hehe, saya dah makan tadi..urmm, saya bawu nak pergi solat ni awak dah kol..
Ahmad: urm takpelah Exora, awak pergilah solat dulu yer...itu lebih penting..assalam...
(suara lemah gemalai je dua2)
OK HABIS!

Membe Exora: Exora ko nak pergi mana tu, kan maghrib2 ni??
Exora: ahhhh suka hati aku lah nak pergi b****!! Ko sibuk ape<<<<<< nak pergi pedicure kaler kuku

Ish3~ time koling2 tadi punyalah lembut sopan tahap pijak semut pon tak mati weyh...hahah XD...
Siap tunjuk diri tu baik lagi (nak pergi solat la ni) =.= hahah plez la weyh..

kategori: Allergic Reaction Hipokrit habis!! XD hahahah

haaaaaa.......korang dah paham??...tu salah satu Allergic Reaction yang aku nak cite kat korang, haa, nak lagi?? jom terjah SITUASI 2 plak..

SITUASI 2:
Time jumpa FACE TO FACE
Ketika di rumah Minah..
Membe Minah: hoii minah ko beragak la sikit nak bersiap pon, habis bersepah rumah sume!!
Minah: Nanti aku balik aku kemas lahhh, aku dah lambat nih!! <<<<<<<< janji palsu
Minah: nah tuala aku amik jap sidaikan <<<<< dengan slumber je campak kat membe sendri

Mamat: [sedang tunggu di meja makan,]
Minah: [dari jauh nampak mamat tengah usha dia dari meja makan terus jalan
lengang lenggok, gedik-gedik macam "joyah pakai kebaya ketat" =.=]
Minah: Lame ke u tunggu I tadi? sorrylah I kemas rumah tadi.. U jangan la usha I macam tu, I tau la I cute<<< gelak tersipu2
Mamat: [dengan muka pelik] Eyh takpe2, takde la lame sangat I tunggu U...I tengah usha tu baby kat
belakang U tadi tu comel sangat...[muka slumber je cakap walaupun perasan cara Minah jalan tadi]
Minah: =.=

bahahahhahah...malu sendiri la weyh...ingat laki suka ke perempuan tarik perhatian dengan gelagat aksi tergedik2 camtu weyh?? hahha...korang  paham tak aku cite neyh??? =.= 
syok sendiri plak aku.... XD hahhahah, OK tadi 2 situasi dah pompuan skunk kita tengok laki plak kat SITUASI 3...zassss...


SITUASI 3

Time kat rumah Kamil..

Kamil: Mak nak duit mak!! Orang nak beli buku tak cukup ni..
Mak: mak bukan takde duit mil, duit ni mak nak guna untuk beli ubat ayah kau nanti..
Kamil: Alaaaa mak nih, ayah tu takde harapan sembuh pon mak, bagi jela kat Kamil,
pelajaran Kamil lagi penting la mak...nanti mil ade duit mil bayar la ubat ayah<<<<janji palsu
Mak: yelah mil, ko ambil jelah duit ni, nanti mak pinjam kat paklong kau jelah.
Kamil: masih mak[ambil duit kat tangan maknya dengan cara terburu2]


Next scene(huhu tak tau nak tulis apa)

Kamil: eyh awak ambil jelah baju ape awak nak, saya tak kisah pon...
lagipon mak ayah saya bagi duit ni untuk perbelanjaan saya..<<<<<bajet kaye
Niki: owh ya?? TQ "deer"[niki yang hanya ambil kesempatan, tengok dear pon jadi deer, samakan Kamil 
macam haiwan...ngek punya Kamil] =.=

Korang tengok, pasal pompuan yang dia suka, sanggup je menipu mak, cakap kasar ngn mak, dengan awek/scandal?? bukan main lembut jer...=.= Allergic Reaction betol lah...adeh jangan jadik Tanggang sudah...lawok2 XD

OK HABIS!! aku rasa cukup kot 3 situasi kat atas tu nak terangkan Allergic Reaction tahap parah tuuhh!!
Hahaha...kalau ye pon, jangan lah melebih2 sangat nak Allergic pon....sikit2 sudehh...

OKLAH...sekian dari aku.....

p/s: nama pelakon[eceyh] takde kena mengena dengan sape2 dan sape2 yang terasa, I'd like 
to apologize and hopefully u will find the way in reducing your allergic reaction okayh...XD hahha
CHILL2 selalu kayh =D...wassalam

0 comments

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda