Tips menghilangkan mascara dalam beberapa saat sahaja!

Tuesday, June 09, 2015

Assalamualaikum and hi ladies!

Memandangkan rata-rata yang pakai mascara atau pelentik bulu mata mengalami masalah untuk menanggalkan atau menghilangkan makeup tersebut.

Selalu kalau pergi event fashion atau yang berkaitan, aku memang suka apply makeup.. Tapi masalah timbul bila time nak berwudhu' sebab dengan rushing nak padam mascara yang memang susah nak remove...



Akhirnya, dari experiment yang aku buat dan dari bacaan yang aku baca, kini aku tak perlu lagi risau nak remove mascara ni! ;)

Jadi aku nak share kan video cara remove mascara dalam beberapa saat sahaja! Jom zas!




Video Description

I've tried many ways including make up remover, hot water but still not so effective... Finally I've found this baby oil and it really works! Its kinda cheap too! Only use a bit and the mascara totally removed!


THANX FOR READING THIS ENTRY! SELAMAT MENCUBA!

^_________^



p/s: sempat pulak aku update time maghrib2 ni...hehe... #salam maghrib! ;)


2 comments

  1. Emi guna silkygirl eye makeup remover. Tapi kebelakangan ni emi mmg tak suka pakai pape mekap kat mata. sebab rasa rimas sebenarnya..hahaha

    ReplyDelete
  2. Thanks for the tip, sis. I didn't know baby oil can become makeup remover. Interesting! Nanti saya nak try. :)

    ReplyDelete

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda