Event: Road 2 Genexter at Putrajaya!

Sunday, November 09, 2014

Assalamualaikum...


Ok, supposedly this weekend aku berlepaking dengan family tersayang di rumah... Tapi terpanggil untuk menyertai program #road2genexter... 




Fikir macam tak nak balik sebab kesian parents aku nak kena amik kalau aku balik kejap je....


Tapi sebab dah 3 hari berturut aku mimpi family tersayang... Haruslah balik kan? :') #alhamdulillah dipermudah kan urusan


So, berbalik kepada road 2 genexter kan... Apa dia tu? Huhu, aku pon tak sure sangat sebenarnya... Yang aku tahu ada kaitan dengan Gen X kot? You better ask uncle Google meyh :p


Ok lah jom tengok gambar plak...

Kalau dah pergi event, haruslah terjah semua booth especiallly yang ada port menarik untuk shoot, dapat goodies and ada Game! Hhahah.... #Ducati #poyooverload *padahal kaki tak sampai


Mimi peneman setia ke sana ke mari... Huhu... Terharu ~


Haa kau... Da kenapa main daun terup? Haha... Ni la magic! Uncle ni punya magic dia uji minda tau? Penat otak den nak fikir... Last2 dia share tips dan resipi magic dia...haha



Pergi mana-mana event pon aku jarang la tak main game...harus ok! Haha... And yeay menang dapat mug... Yang tak menang dapat kipas... 

Tapi aku nak kipas, aku tebalkan muka mintak kat orang tu... Pastu dia pon bagi la aku kipas....dapatla kipas dengan mug..... T____ T mesti membe iols malu nak jalan dengan iols...



 Geng tawaf semua booth... Nad and mimi!





Me among super heroes! Heroes la sangat~ hihi... 


Lastly, of course la nak share barang terkumpul hari ni kan...hehe #genexter #volunteers 


Banyak stok makanan #bak hang... Hewhew.. 


Okayh! Done for today although there was an inevitable thing that we couldn't avoid it but always keep in mind that we planned, Allah also planned but He is always the best planner  :)





2 comments

  1. tak pernah pegi tempat2 macam ni... jom heboh yg dah berkurun wujud tu pun tak pernah sekalipun pegi... hehehehe... lemas kat tempat terlalu ramai manusia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huhu pergi pon sbb jd wakil je.. Hehe klu x tak p gak.,. Pening ramai2 sgt....

      Delete

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda