Fantastic Gua Tempurung!!

Tuesday, December 04, 2012

Subhanallah, Allahuakbar.... aku sangat teruja dengan keindahan gua tempurung, Alhamdulillah setelah lama aku ingin melawat gua tempurung, 

At last....aku sampai jugak ...dari form 3 aku nak pergi situ ok......huhuhu...





Sebabnya, dulu trip ke gua tempurung ni mahal...yela bagi aku pelajar tingkatan 3 mahal la rm30 jalan saje2...

rm30 tu termasuk tambang bas dari KL,tshirt pastu adalah makan minum semua and of coz tiket masuk......huhu....aku nak pergi sangat sebab cikgu aku cerita memang ada keindahan dan keunikan kat dalam gua tu...


bekfast koko crunch dulu....




...yang ni aku bersyukur sangat2 sebab dapat pergi for free...semua ditanggung beresss!  Thanx tu persatuan rakan masjid uitm puncak alam... ;) so, jangan tanya aku tiket masuk berapa...sebab aku tak tahu... =p

suka pic ni!!! huhu thanx to Kay!! >.<

Memang banyaklah yang aku rasa kagum bila masuk gua ni.....gua kedua aku pernah masuk instead of gua Kelam kat perlihhh sana..hikhik...tapi best lahh...


muka eksaited nak bertolak dari puncak alam ke perak...wohooo! fyka, hanim Kay and wanie...



dia ikut gak kalau korang nasib baik, korang boleyh main gelongsor and lalui cabaran berenang sepanjang nak sampai ke pintu utama balik...huhh! serious best...sorila pic tak tangkap sebab kitorang takde kamera kalis air >.< haha...


sampai dahhh!!



kalau hujan, kira korang takde rezeki lah sebab air naik, so sangat bahaya korang nak rintangi halangan tu....hehe....alhamdulillah time kitorang pergi tu tak hujan lagi walaupun skunk musim hujan..... terharuu sangat!! ^___________^ jeles lah plezz...haha...


Dayah yang uruskan penyertaan aku and Kay last minute....thanx sangat2!~~

the boboiboys....clasmate aku gak....

tak sangka jumpa classmate....sama la macam fyka, hanim and wanie...terserempak gak.....hahaha....pergi diam2 je...yela last minit kan....ade lagi 6 tempat kosong....kalau ajak satu klas takut tak cukup lak >.<


selesai sudah....basah kot baju sume...huuu...sejukk!






sedap kot pekena goreng pisang and jelly kelapa .... >.<

the modelzzz....of gua tempurung...





SOme of the cozmatezz.....the unplanned "meeting"...haha




THE CLAZMATEZZ!!





Ok, siap sudah aku membersihkan sawang di blog! tHAnx For DroPPing by!! kalau rajin komen la...nanti aku terjah korang time free2...hikhik siapa yang aku tak sempat terjah tu sorry....nanti aku terjah balik =))

21 comments

  1. ehe,,,bez la awak,,,impian jd kenyataan,,,ehe..kalo da msa ey,,,pgi la sarawak jgk,,,da Gua Mulu taw,,,kpg budaya,,,n byk g...

    ReplyDelete
  2. uwwwwww genk genk muslimah >-< pergi tak ajak!

    ReplyDelete
  3. memang fatastik..terima kasih informasi gua tempurung.
    http://ezawarna-warnakehidupan-etuza.blogspot.com/
    tinggalkan jejak..

    ReplyDelete
  4. bestnya dapat g sana..huuhu

    ReplyDelete
  5. Gua Tempurung tu kat mana??
    Awat bunyi cam dekat area KL jer..

    ReplyDelete
  6. @kyo_9

    kat perak....huhu...mane kl ade gua hahaha :p

    ReplyDelete


  7. kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
    semoga bisa jadi semangat
    Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
    ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

    ReplyDelete
  8. Salam, kalau nak cuci-cuci mata jemputla jenguk-jenguk blog saya ada long sleeve maxidress & jubah cotton denim yang stylish leh pakai g pejabat, kuliah, atau jalan2 saje.

    -->http://hiasanterindahstore.blogspot.com/

    Tq ye:)

    ReplyDelete
  9. Salam,
    jemputla singgah blog kite, ada long sleeve maxidress dan jubah cotton denim yang smart dan selesa dipakai.

    -->http://hiasanterindahstore.blogspot.com/

    TQ ye

    ReplyDelete
  10. Nice blog :)
    salam kenal sobat :)
    bagi - bagi motivasi
    semoga bisa jadi semangat
    Senyuman adalah sedekah yang indah, karena dengan sedekah senyuman, manusia takkan pernah merasa berhutang apa-apa dan tak kan membuat orang lain merasa terhina
    ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ....

    ReplyDelete
  11. I'm truly enjoying the design and layout of your website. It's a very easy on the
    eyes which makes it much more pleasant for me to come here
    and visit more often. Did you hire out a designer to create your theme?

    Outstanding work!

    My weblog ... Augmenter vue youtube
    My web site: avoir plus de vue sur youtube

    ReplyDelete
  12. Highly energetic article, I loved that a lot. Will there be a part 2?


    Have a look at my blog - plus de fan facebook ()

    ReplyDelete

Komen yang baik-baik ye ^^, kalau perlukan urgent respond, sila tinggalkan email anda